PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

CMG: Branża nieruchomości wciąż nie wykorzystuje potencjału mediów społecznościowych

  • Autor: Propertynews.pl
  • 09 kwi 2013 18:55

CMG: Branża nieruchomości wciąż nie wykorzystuje potencjału mediów społecznościowych

Media społecznościowe to obecnie jeden z podstawowych kanałów komunikacji pomiędzy firmami a ich klientami. Ciągle jednak ich użyteczność w branży budowlanej utrzymuje się na niskim poziomie. O tym, co jest tego przyczyną oraz o możliwych scenariuszach wykorzystania takich portali, jak Facebook czy Twitter rozmawiali uczestnicy szkolenia Construction Marketing Group.

REKLAMA

- Media społecznościowe budzą wiele skrajnych opinii i skojarzeń. Wielu marketingowców jest ich wielkimi zwolennikami, inni podchodzą do tego kanału z pewną rezerwą. Chcemy, aby warsztaty uporządkowały wiedzę teoretyczną i pomogły w podejmowaniu decyzji odnośnie strategicznego i efektywnego wykorzystania mediów społecznościowych - skomentowała Katarzyna Chwalbińska-Kusek, założyciel CMG, business development and marketing manager CE w Buro Happold.

Podczas spotkania swoje wystąpienia przygotowali: Radosław Górecki, przedstawiciel magazynu Eurobuild CEE oraz Michał Siejak, przedstawiciel firmy NuOrder.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA