PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

CMG: Branża nieruchomości wciąż nie wykorzystuje potencjału mediów społecznościowych

  • Autor: Propertynews.pl
  • 09 kwi 2013 18:55

CMG: Branża nieruchomości wciąż nie wykorzystuje potencjału mediów społecznościowych

Media społecznościowe to obecnie jeden z podstawowych kanałów komunikacji pomiędzy firmami a ich klientami. Ciągle jednak ich użyteczność w branży budowlanej utrzymuje się na niskim poziomie. O tym, co jest tego przyczyną oraz o możliwych scenariuszach wykorzystania takich portali, jak Facebook czy Twitter rozmawiali uczestnicy szkolenia Construction Marketing Group.

REKLAMA

- Media społecznościowe budzą wiele skrajnych opinii i skojarzeń. Wielu marketingowców jest ich wielkimi zwolennikami, inni podchodzą do tego kanału z pewną rezerwą. Chcemy, aby warsztaty uporządkowały wiedzę teoretyczną i pomogły w podejmowaniu decyzji odnośnie strategicznego i efektywnego wykorzystania mediów społecznościowych - skomentowała Katarzyna Chwalbińska-Kusek, założyciel CMG, business development and marketing manager CE w Buro Happold.

Podczas spotkania swoje wystąpienia przygotowali: Radosław Górecki, przedstawiciel magazynu Eurobuild CEE oraz Michał Siejak, przedstawiciel firmy NuOrder.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA