PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

CMG: Branża nieruchomości wciąż nie wykorzystuje potencjału mediów społecznościowych

  • Autor: Propertynews.pl
  • 09 kwi 2013 18:55

CMG: Branża nieruchomości wciąż nie wykorzystuje potencjału mediów społecznościowych

Media społecznościowe to obecnie jeden z podstawowych kanałów komunikacji pomiędzy firmami a ich klientami. Ciągle jednak ich użyteczność w branży budowlanej utrzymuje się na niskim poziomie. O tym, co jest tego przyczyną oraz o możliwych scenariuszach wykorzystania takich portali, jak Facebook czy Twitter rozmawiali uczestnicy szkolenia Construction Marketing Group.

REKLAMA

- Media społecznościowe budzą wiele skrajnych opinii i skojarzeń. Wielu marketingowców jest ich wielkimi zwolennikami, inni podchodzą do tego kanału z pewną rezerwą. Chcemy, aby warsztaty uporządkowały wiedzę teoretyczną i pomogły w podejmowaniu decyzji odnośnie strategicznego i efektywnego wykorzystania mediów społecznościowych - skomentowała Katarzyna Chwalbińska-Kusek, założyciel CMG, business development and marketing manager CE w Buro Happold.

Podczas spotkania swoje wystąpienia przygotowali: Radosław Górecki, przedstawiciel magazynu Eurobuild CEE oraz Michał Siejak, przedstawiciel firmy NuOrder.

Radosław Górecki mówił m.in. o problemach, jakie z mediami społecznościowymi mają przedstawiciele branży budowlanej w Polsce. Najpoważniejszym zarzutem jest m.in. brak wykorzystania na szerszą skalę tego typu mediów do komunikacji B2B. W dyskusji wywołanej wystąpieniem uczestnicy szkolenia zastanawiali się nad sensem używania Facebooka, Twittera czy Linkedin w komunikowaniu pomiędzy przedstawicielami branży. Ich zdaniem podstawowym problemem w masowym wykorzystaniu tego typu narzędzi jest wciąż duże znaczenie spotkań typu face-to-face oraz konferencji branżowych. 

Przedstawiciel firmy NuOrder zajmującej się profesjonalnym prowadzeniem kampanii marketingowych m.in. na portalach społecznościowych zaprezentował techniczne aspekty związane z potencjałem komunikowania branży z klientami i partnerami biznesowymi. W opinii Michała Siejaka tego typu komunikacja może być bardzo skuteczna przy np. kontaktach z podwykonawcami lub zwykłymi klientami.

To drugie ze spotkań, jakie odbyło się pod auspicjami Construction Marketing Group

Misją grupy CMG jest stworzenie możliwości poznania się osób zajmujących się marketingiem strategicznym, rozwojem biznesu oraz komunikacją na rynku budowlanym i nieruchomości, edukacja branży budowlanej i nieruchomości w zakresie zrównoważonego rozwoju, wzajemne dokształcanie się z zakresu marketingu strategicznego, a także budowanie i promowanie strategicznej roli marketingu oraz zrównoważonego rozwoju w branży.

Założycielem CMG jest Katarzyna Chwalbińska-Kusek, business development and marketing manager CE w Buro Happold; współzałożycielem CMG jest Ewa Zwardoń, segment marketing manager CEE, Philips Lighting, Dominik Suwiński, dyrektor marketingu i sprzedaży, PWB Media. Partnerami wspierającymi CMG są Magda Cieliczko, marketing director, Eastern Europe, Colliers International oraz Aleksandra Wasilewska, PR manager Eastern Europe, Colliers International.

Partnerem medialnym spotkań CMG jest Propertynews.pl.

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA