PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

EY znów przejmuje

  • Autor: Propertynews.pl
  • 24 paź 2016 11:30

EY znów przejmuje Fot. Fotolia

Firma doradcza EY przejmuje MillionYou, lidera rynku crowdsourcingu w Polsce i rozszerza ofertę usług doradczych.

REKLAMA

Połączenie wiedzy sektorowej i biznesowej EY z nieograniczoną możliwością generowania innowacyjnych pomysłów w ramach dedykowanych społeczności, którą daje crowdsourcing, stworzy unikalną wartość dodaną dla klientów firmy. EY zyskuje nowe narzędzie, dzięki któremu zaproponuje klientom - przedsiębiorcom czy organizacjom, nowe, niestandardowe i twórcze formy pracy przy poszukiwaniu innowacji, prowadzeniu komunikacji z otoczeniem, czy też przeprowadzaniu procesów zmian w organizacjach.

Crowdsourcing to proces, w którym konkretne zadania powierzane są szerokiej, ale jednocześnie sprecyzowanej grupie ludzi. Przy wykorzystaniu odpowiedniej metodyki oraz technologii, która daje skalę działania, pozwala pozyskać w krótkim czasie nieskończoną liczbę pomysłów z różnych źródeł, tym samym zwiększając szanse na wypracowanie nowych, innowacyjnych pomysłów i przełomowych rozwiązań – właśnie, dzięki zaangażowaniu w ich tworzenie niestandardowych grup konsumentów czy społeczności.

- Przedsiębiorstwa poddawane są obecnie nieustannej presji zarówno ze strony konsumentów oczekujących coraz bardziej indywidualnego podejścia, jak i innowacyjnych start-upów, które poprzez przełomowe pomysły na technologie czy modele biznesowe są w stanie szybciej i lepiej identyfikować potrzeby i znajdować rozwiązania. EY od zawsze pomaga swoim klientom mierzyć się z nowymi wyzwaniami. Dziś zyskuje do tego dodatkowe narzędzie, które pozwoli na pozyskiwanie unikalnych informacji z otoczenia danej organizacji, umożliwiających formułowanie jeszcze trafniejszych rekomendacji w obszarze strategii, taktyki, jak i działań operacyjnych – mówi Jacek Kędzior, partner  zarządzający EY Polska.

Oferta usług crowdsourcingowych EY skierowana będzie przede wszystkim do przedsiębiorstw, samorządów i organizacji, które chcą zmienić tradycyjne podejście do pracy przy realizacji projektów, poprzez bezpośrednie angażowanie swoich interesariuszy - klientów, pracowników i różnych społeczności w tworzenie nowych rozwiązań. Crowdsourcing jest alternatywą dla tradycyjnego modelu szukania rozwiązań dla biznesu, samorządów i organizacji non-profit. To połączenie konsultingu z twórczym wykorzystaniem najnowszych technologii – pomaga właściwie wskazać problemy czy działania i zmierzyć się z nimi w kreatywny sposób.

  • 1
  • 2


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA