PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

EY znów przejmuje

  • Autor: Propertynews.pl
  • 24 paź 2016 11:30

EY znów przejmuje Fot. Fotolia

Firma doradcza EY przejmuje MillionYou, lidera rynku crowdsourcingu w Polsce i rozszerza ofertę usług doradczych.

REKLAMA

Połączenie wiedzy sektorowej i biznesowej EY z nieograniczoną możliwością generowania innowacyjnych pomysłów w ramach dedykowanych społeczności, którą daje crowdsourcing, stworzy unikalną wartość dodaną dla klientów firmy. EY zyskuje nowe narzędzie, dzięki któremu zaproponuje klientom - przedsiębiorcom czy organizacjom, nowe, niestandardowe i twórcze formy pracy przy poszukiwaniu innowacji, prowadzeniu komunikacji z otoczeniem, czy też przeprowadzaniu procesów zmian w organizacjach.

Crowdsourcing to proces, w którym konkretne zadania powierzane są szerokiej, ale jednocześnie sprecyzowanej grupie ludzi. Przy wykorzystaniu odpowiedniej metodyki oraz technologii, która daje skalę działania, pozwala pozyskać w krótkim czasie nieskończoną liczbę pomysłów z różnych źródeł, tym samym zwiększając szanse na wypracowanie nowych, innowacyjnych pomysłów i przełomowych rozwiązań – właśnie, dzięki zaangażowaniu w ich tworzenie niestandardowych grup konsumentów czy społeczności.

- Przedsiębiorstwa poddawane są obecnie nieustannej presji zarówno ze strony konsumentów oczekujących coraz bardziej indywidualnego podejścia, jak i innowacyjnych start-upów, które poprzez przełomowe pomysły na technologie czy modele biznesowe są w stanie szybciej i lepiej identyfikować potrzeby i znajdować rozwiązania. EY od zawsze pomaga swoim klientom mierzyć się z nowymi wyzwaniami. Dziś zyskuje do tego dodatkowe narzędzie, które pozwoli na pozyskiwanie unikalnych informacji z otoczenia danej organizacji, umożliwiających formułowanie jeszcze trafniejszych rekomendacji w obszarze strategii, taktyki, jak i działań operacyjnych – mówi Jacek Kędzior, partner  zarządzający EY Polska.

Oferta usług crowdsourcingowych EY skierowana będzie przede wszystkim do przedsiębiorstw, samorządów i organizacji, które chcą zmienić tradycyjne podejście do pracy przy realizacji projektów, poprzez bezpośrednie angażowanie swoich interesariuszy - klientów, pracowników i różnych społeczności w tworzenie nowych rozwiązań. Crowdsourcing jest alternatywą dla tradycyjnego modelu szukania rozwiązań dla biznesu, samorządów i organizacji non-profit. To połączenie konsultingu z twórczym wykorzystaniem najnowszych technologii – pomaga właściwie wskazać problemy czy działania i zmierzyć się z nimi w kreatywny sposób.

  • 1
  • 2


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA