PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Firmy budowlane zapomniały o kryzysie

  • Autor: Propertynews.pl
  • 28 lip 2016 15:44

Firmy budowlane zapomniały o kryzysie Fot. Fotolia

W 2015 roku łączna sprzedaż pięćdziesięciu największych potentatów budowlanych w Europie wzrosła o 5 proc. rok do roku, a ich kapitalizacja rynkowa aż o 21 proc. To najlepsze wyniki od 2007 roku. Łączna wartość sprzedaży zrealizowanej przez 50 największych spółek budowlanych w Europie sięgnęła w tym okresie 301,5 mld euro.

REKLAMA

Jak wynika z trzynastej edycji raportu „European Powers of Construction 2015”, przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte, w tym roku inwestycje budowlane w Unii Europejskiej zwiększą się o 2,4 proc., a w przyszłym o 3,1 proc. Rozwój biznesu w tym sektorze nadal będzie postępował poprzez poszerzenie zakresu usług oraz ekspansję geograficzną.

Raport analizuje sytuację pięćdziesięciu największych firm budowlanych w Europie w ubiegłym roku, w oparciu o ich dane finansowe za 2015 rok, których akcje są notowane na europejskich rynkach kapitałowych. W tegorocznej edycji eksperci Deloitte wskazują, że branża budowalna wyszła wreszcie z kryzysu. Już w roku 2014 w tym sektorze widać było oznaki wzrostu sprzedaży (o 1 proc.) i rynkowej kapitalizacji spółek (o 6 proc.). Jednak w tym roku ten wzrost jest jeszcze bardziej widoczny – odpowiednio o 5 i 21 proc.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA