PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Impel notuje wzrost przychodów, ale niższy zysk

  • Autor: PropertyNews
  • 15 lis 2017 09:51

Impel notuje wzrost przychodów, ale niższy zysk Wojciech Rembikowski, wiceprezes Impel.

Przychody na poziomie 1 667 mln zł oraz 33,9 mln zł zysku operacyjnego wypracowała grupa Impel  przez dziewięć miesięcy 2017 roku. Oznacza to wzrost przychodów o 10,8 proc. oraz spadek zysku o 3,3 proc. w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym.

REKLAMA

Grupa obecnie koncentruje się na procesie waloryzacji cen w obowiązujących umowach handlowych. Przy wzrastającej presji na podwyżkę wynagrodzeń, rosnącym popycie na pracę, oczekujemy wzrostu cen u odbiorców usług, które zabezpieczą oczekiwania płacowe pracowników. W przypadku braku zgody na wyższe ceny będziemy decydować się na zakończenie współpracy. Dążymy do zapewnienia uczciwego poziomu płac naszym pracownikom, a klientowi prawidłowej obsługi.

- Pomimo dzisiejszej sytuacji na rynku pracy: wysokiej presji na zwiększanie płac oraz spadającej podaży pracy na rynku usług prostych, chcemy zapewnić klientowi bezpieczną obsługę, a szybko rosnące koszty pracy, częściowo ograniczyć wzrostem wydajności w kolejnych miesiącach współpracy. Jako lider w zakresie dostarczanych usług chcemy swoim klientom proponować rozwój w oparciu o specjalistyczne rozwiązania - podkreśla Wojciech Rembikowski, wiceprezes Impel.

 - Od dwóch lat zwiększamy liczbę obiektów obsługiwanych w formule Integrated Facility Management. Grupa obsługuje już ponad 1,5 mln mkw. powierzchni, takich jak obiekty logistyczne i produkcyjne, ale również centra handlowe i obiekty biurowe. Liderzy w niektórych branżach oczekują integracji usług podstawowych tj. usługi porządkowo-czystościowej, ochrony fizycznej oraz serwisu technicznego, czyli zintegrowanego FM. Niemniej jednak, zabiegamy i dbamy o klientów, którzy korzystają z pojedynczych usług, w tym cateringu, rentalu odzieży czy tych z koszyka zarządzania nieruchomościami - podkreśla Jakub Dzik, wiceprezes zarządu Impel.

Grupa Impel obsługuje 6,5 tys. klientów na terenie całego kraju. Zarządza pracą 60 tys. osób. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA