PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Impel sięgnął po milion

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 05 wrz 2018 11:22

Impel sięgnął po milion Jakub Dzik, wiceprezes zarządu Impel

Grupa Impel osiągnęła w pierwszym półroczu 2018 r. przychody ze sprzedaży na poziomie 1 047 mln zł, i wypracowała zysk operacyjny w wysokości 21,2 mln zł

REKLAMA

Zwiększenie zysku operacyjnego w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego jest efektem konsekwentnie realizowanej polityki optymalizowania portfela klientów, oraz sukcesywnej zmiany wewnętrznej struktury organizacyjnej w kierunku konsolidacji spółek i obszarów.

Po bardzo istotnych zmianach legislacyjnych w latach 2016-2017, które zwiększyły realne koszty pracy o ponad 30 proc. na polskim rynku usług, Impel w 2018 roku powrócił na ścieżkę poprawy rentowności wyników operacyjnych. Jednocześnie, konsekwentnie wdrażana Polityka Korporacyjna polegająca m.in. na konsolidacji spółek grupy, nowym podziale segmentowym, głębokich zmianach funkcjonalnych wpływa na zmniejszenie kosztów pośrednich zarządzania oraz poprawia efektywność sprzedaży. Grupa wypracowała zysk netto na poziomie 9,4 mln zł.

- Na trudnym rynku usług, nasze fundamenty finansowe: płynność oraz zadłużenie uległy zdecydowanej poprawie i stanowią zaplecze do zwiększenia dynamiki wzrostu w przyszłych okresach. Dodatkowo realizacja strategii, w której znaczącą rolę przejmuje pion rozwoju, wzmocniła w naszej organizacji działania osób odpowiedzialnych za rozwój produktów, innowacje produktowe i procesowe, organizacyjne oraz technologiczne w biznesie - podkreśla Grzegorz Dzik, prezes zarządu Impel SA.

Priorytetem dla obszaru Facility Management w warunkach silnej presji płacowej jest ograniczenie dynamiki sprzedaży, ponadto rezygnacja z kontraktów, w których klient nie zgodził się na adekwatne wzrosty ceny usługi pokrywające niespotykaną dynamikę wzrostu płac. W pierwszej połowie 2018 roku segment Facility Management wypracował przychody ze sprzedaży na poziomie 742,9 mln zł oraz zwiększył EBIT o 17 proc., który finalnie wyniósł 10,75 mln zł. Grupa prowadzi w dalszym ciągu działania mające na celu optymalizację portfela zamówień w tym segmencie poprzez skupienie działalności handlowej i operacyjnej na kontraktach mogących zapewnić oczekiwaną rentowność.

- Podczas rozmów z naszymi klientami wskazujemy możliwość wykorzystywania nowoczesnych rozwiązań technicznych i organizacyjnych w realizacji usług związanych m.in. z ochroną i utrzymaniem czystości. Wspólna ocena potrzeb i pokazanie pełnego spektrum możliwości, w tym wynikających z sytuacji na rynku pracy, znacząco wpływa na docelowy kształt, zakres i koszt usług. Naszym celem jest optymalne zarządzanie usługami dla klientów, dlatego stworzyliśmy rozwiązanie informatyczne, zapewniające klientowi dostęp do pełnej informacji na temat realizowanych dla niego zadań, ich zakresu, zmienności i kosztów. Portal Klienta i360 to dostęp do pełnej informacji - mówi Jakub Dzik, wiceprezes zarządu.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.