PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Lepiej zapobiegać, niż... zamknąć

  • Autor: propertynews.pl
  • 14 lut 2017 08:06

Lepiej zapobiegać, niż... zamknąć fot. Pixabay

Tak jak wszystkie obiekty budowlane, tak i mniejsze powierzchnie detaliczne starzeją się. Stopniowemu zużyciu ulegają praktycznie wszystkie elementy sklepu. Jeśli jednak sklep jest regularnie serwisowany, ryzyko większej awarii, a co za tym idzie tymczasowego zamknięcia biznesu oraz poniesienia wysokich kosztów napraw, jest stosunkowo niski.

REKLAMA

Każdy, kto prowadzi sklep detaliczny wie, jak bardzo uciążliwe mogą być usterki techniczne, oraz jak wpływają na bieżący biznes. Poranna awaria rolety może opóźnić otwarcie o kilka godzin, wysoka temperatura latem znacznie skrócić czas pobytu klienta w sklepie, a cieknąca z klimatyzacji woda skutecznie odstraszyć przed wejściem. W konsekwencji spadają wszystkie kluczowe wskaźniki sklepu, co negatywnie odbija się na przychodach generowanych przez daną lokalizację. Dodatkowo, jeżeli zaistniałe awarie są wynikiem poważniejszych zaniedbań, a instalacje długo nie były serwisowane, detalista najprawdopodobniej będzie musiał się liczyć z wysokimi kosztami naprawy.

- Niestety, nie wszystkie sieci pamiętają, że najlepiej jest zapobiegać awariom dzięki regularnym serwisom. W długim okresie, takie rozwiązanie jest znacznie tańsze i przynosi marce wymierne korzyści - mówi Tomasz Szymański, Service Support Manager w ARS Retail Group, oferującej sieciom detalicznym serwisowanie sklepów. - Zalecany pakiet serwisowy, dla typowej lokalizacji detalicznej, to dwa roczne przeglądy klimatyzacji, dwa roczne przeglądy instalacji elektrycznej, roczny przegląd rolety oraz coroczna legalizacji gaśnic.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

REKLAMA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.