PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Licencja na doradzanie, czyli jak doradcy kuszą nieruchomościowych klientów

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 30 wrz 2016 14:37

Licencja na doradzanie, czyli jak doradcy kuszą nieruchomościowych klientów Uczestnicy sesji „Licencja na doradzanie. Czym doradcy kuszą swoich klientów” podczas Property Forum 2016

Rynek nieruchomości komercyjnych przechodzi nieustanne zmiany. Jak doradcy , by sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów? Czy liczy się kompleksowa oferta czy wąska specjalizacja? - odpowiedzi na te i inne pytania szukali uczestnicy sesji „Licencja na doradzanie. Czym doradcy kuszą swoich klientów” podczas Property Forum 2016.

REKLAMA

- Coraz częściej obserwuję, że dla wielu firm bardziej liczy się to, kim jest konsultant, a nie pod jaką marką pracuje – mówiła Maja Biesiekierska, Head of Advisory and Asset Management, Prelios Real Estate Advisory. - Nawet małe firmy mogą znaleźć klientów zdecydowanych na pracę właśnie z nimi. My skupiamy się na doradztwie inwestycyjnym w segmencie nieruchomości alternatywnych. Przestrzeń inwestycyjna w tym zakresie jest naprawdę ogromna.

Innego zdania był Jacek Giziński, radca prawny, partner kierujący praktyką nieruchomości DLA Piper, twierdząc, że wysoko wykwalifikowane kadry to ważny, ale nie kluczowy element budujący pozycję firmy doradczej. - W filozofię DLA Piper nie jest wpisane gwiazdorstwo. Naszą siłą jest skala i odpowiednie narzędzia – przekonywał Jacek Giziński. - Jesteśmy nastawiani na kompleksową usługę globalnych klientów instytucjonalnych i międzynarodowych firm prowadzących interesy w różnych krajach. Doradztwo prawne musi więc podążać za globalnymi interesami klientów, stąd polskie biuro jest zaangażowane w szereg transakcji o charakterze portfelowym.

Z perspektywy Krzysztofa Misiaka, partnera i dyrektora sekcji miast regionalnych, Dział Powierzchni Biurowych, Cushman&Wakefield, dla klienta nie liczy się wielkość firmy doradczej, ale rezultat. - Na rynku nieruchomości komercyjnych każdy aspekt jesteśmy w stanie zrealizować korzystając z własnych zasobów, ale często zdarza nam się współpracować z innymi firmami po to, by uzyskać najlepsze możliwe wyniki – przyznał Krzysztof Misiak. - Sama marka nie stanowi klucza, która otwiera wszystkie drzwi. Bez względu na wybór firmy doradczej klienci nie są zainteresowani szablonami. Doceniają za to kreatywność i dedykowaną usługę.

Z kolei według Magdaleny Gutowskej, Country Manager Blue Projects, siłą firmy doradczej jest jej szeroko pojęta elastyczność i umiejętność wpisania się w potrzeby klienta. - Duże firmy mają swoje standardy i procedury, do których zawsze trzeba się dostosować – wyjaśniała Magdalena Gutowska. - Przy projektowaniu dużych obiektów przemysłowych kluczowy jest proces wymiany informacji, projektowanie trójwymiarowe i odpowiednie narzędzia, np. do kontroli.

  • 1
  • 2


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA