PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nowa usługa w ofercie Deloitte

  • Autor: Propertynews.pl
  • 09 maj 2016 16:23

Nowa usługa w ofercie Deloitte Fot. Fotolia

Deloitte powołuje do życia nową linię usług – Deloitte Communications. Będzie się ona skupiać na strategicznym doradztwie w zakresie komunikacji z naciskiem na zrozumienie jej wpływu na reputację organizacji oraz wsparcie kluczowych procesów biznesowych.

REKLAMA

Na czele zespołu stanie Michał Olbrychowski, dawniej dyrektor zarządzający w Havas PR Warsaw.

- Wejście w tę dziedzinę usług jest naturalnym uzupełnieniem oferty Deloitte, po rozszerzeniu oferty o usługi zespołu Sustainability Consulting, Stratosfery oraz agencji Digital One, która była podstawą do stworzenia Deloitte Digital. Uznaliśmy, że nowe kompetencje pozwolą nam oferować klientom zintegrowane, strategiczne usługi z zakresu szeroko pojętej komunikacji na najwyższym poziomie i w sposób kompleksowy – mówi Zbigniew Szczerbetka, partner zarządzający Działu Konsultingu na Europę Środkowo-Wschodnią w Deloitte.

- Czujemy się w naszym regionie zdecydowanym liderem zmian w kategorii usług profesjonalnych i wierzymy ze nasze podejście do definicji „konsultingu jutra” zaowocuje nową jakością w obsłudze klientów w ważnych dla nich obszarach – dodaje Szczerbetka.

Oferta Deloitte Communications wspiera organizacje, które potrzebują strategicznego spojrzenia na działania z zakresu komunikacji korporacyjnej lub doraźnego wsparcia w kluczowych projektach czy inwestycjach. Będzie ona oparta na dwóch filarach: Reputationi Influence. W ramach tych filarów znajduje się zestaw usług i narzędzi potrzebnych do zarządzania reputacją przedsiębiorstwa oraz budowania trwałych relacji z kluczowymi interesariuszami, mających na celu realizację strategicznych celów organizacji. Deloitte Communications wnosi nowe kompetencje do organizacji, takie jak komunikacja podczas procesu zmian, na przykład po fuzjach i przejęciach, komunikacja kryzysowa czy budowanie wizerunku pracodawcy (employer branding), oraz wzmacnia ofertę zespołu Sustainability Consulting Central Europe w obszarze komunikacji i dialogu społecznego, a także projektowania i komunikowania programów zaangażowania społecznego. 

- Od dłuższego czasu obserwuję zmieniające się potrzeby klientów wobec komunikacji. Klienci oczekują realnego wpływu działań komunikacyjnych na ich biznes. Poszukują profesjonalnych usług, takich jak doradztwo strategiczne, audyty i analizy wpływu komunikacji na reputację, budowanie strategii opartych na twardych danych, ale również znajomości sektora oraz specyficznych dla danej branży uwarunkowań prawno-biznesowych – mówi Michał Olbrychowski.

Deloitte Communications podejmie ścisłą współpracę z zespołem Sustainability Consulting Central Europe w celu zbudowania unikalnej oferty na rynek polski i Europy Środkowej. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA