PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nowa usługa w ofercie Deloitte

  • Autor: Propertynews.pl
  • 09 maj 2016 16:23

Nowa usługa w ofercie Deloitte Fot. Fotolia

Deloitte powołuje do życia nową linię usług – Deloitte Communications. Będzie się ona skupiać na strategicznym doradztwie w zakresie komunikacji z naciskiem na zrozumienie jej wpływu na reputację organizacji oraz wsparcie kluczowych procesów biznesowych.

REKLAMA

Na czele zespołu stanie Michał Olbrychowski, dawniej dyrektor zarządzający w Havas PR Warsaw.

- Wejście w tę dziedzinę usług jest naturalnym uzupełnieniem oferty Deloitte, po rozszerzeniu oferty o usługi zespołu Sustainability Consulting, Stratosfery oraz agencji Digital One, która była podstawą do stworzenia Deloitte Digital. Uznaliśmy, że nowe kompetencje pozwolą nam oferować klientom zintegrowane, strategiczne usługi z zakresu szeroko pojętej komunikacji na najwyższym poziomie i w sposób kompleksowy – mówi Zbigniew Szczerbetka, partner zarządzający Działu Konsultingu na Europę Środkowo-Wschodnią w Deloitte.

- Czujemy się w naszym regionie zdecydowanym liderem zmian w kategorii usług profesjonalnych i wierzymy ze nasze podejście do definicji „konsultingu jutra” zaowocuje nową jakością w obsłudze klientów w ważnych dla nich obszarach – dodaje Szczerbetka.

Oferta Deloitte Communications wspiera organizacje, które potrzebują strategicznego spojrzenia na działania z zakresu komunikacji korporacyjnej lub doraźnego wsparcia w kluczowych projektach czy inwestycjach. Będzie ona oparta na dwóch filarach: Reputationi Influence. W ramach tych filarów znajduje się zestaw usług i narzędzi potrzebnych do zarządzania reputacją przedsiębiorstwa oraz budowania trwałych relacji z kluczowymi interesariuszami, mających na celu realizację strategicznych celów organizacji. Deloitte Communications wnosi nowe kompetencje do organizacji, takie jak komunikacja podczas procesu zmian, na przykład po fuzjach i przejęciach, komunikacja kryzysowa czy budowanie wizerunku pracodawcy (employer branding), oraz wzmacnia ofertę zespołu Sustainability Consulting Central Europe w obszarze komunikacji i dialogu społecznego, a także projektowania i komunikowania programów zaangażowania społecznego. 

- Od dłuższego czasu obserwuję zmieniające się potrzeby klientów wobec komunikacji. Klienci oczekują realnego wpływu działań komunikacyjnych na ich biznes. Poszukują profesjonalnych usług, takich jak doradztwo strategiczne, audyty i analizy wpływu komunikacji na reputację, budowanie strategii opartych na twardych danych, ale również znajomości sektora oraz specyficznych dla danej branży uwarunkowań prawno-biznesowych – mówi Michał Olbrychowski.

Deloitte Communications podejmie ścisłą współpracę z zespołem Sustainability Consulting Central Europe w celu zbudowania unikalnej oferty na rynek polski i Europy Środkowej. 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA