PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nowy kontrakt Workroom Group

  • Autor: Propertynews.pl
  • 20 lip 2016 10:00

Nowy kontrakt Workroom Group Fot. Fotolia

Inwestor i deweloper Spectra Development w wyniku przetargu wybrał Workroom Group do realizacji dwóch projektów.

REKLAMA

Współpraca z Workroom Group obejmie w pierwszej kolejności kompleksową obsługę firmy Spectra Development, w tym uspójnienie brandu firmy, przygotowanie brand manuala, kompleksowej komunikacji  i strategii marketingowej, narzędzi komunikacji i strony internetowej.

W ramach współpracy zostanie również opracowana kompleksowa strategia marketingowa nowej inwestycji biurowej Bobrowiecka 8 w Warszawie na Dolnym Mokotowie. Workroom Group zadba o naming oraz branding inwestycji, opracuje koncepcję i wdroży komunikację marketingową oraz działania content marketingu, a także zaprojektuje narzędzia sprzedażowe przedsięwzięcia.

- Nasze doświadczenie i podejście w realizacji projektów z branży real estate przyniesie rezultaty jakich oczekuje od nas Spectra Development. Kluczem jest stanowcze wyróżnienie marki Spectra Development na rynku deweloperskim w ciągu najbliższych lat – wyjaśnia Andrzej Horoch, CEO w Workroom Group. - Wspólnie z zespołem ze strony dewelopera opracowaliśmy unikalną wartość, która zdefiniuje wszystkie działania promocyjne - dodaje.

Workroom Group posiada doświadczenie w branży developerskiej. Realizowała kompleksowe projekty dla Golub GetHouse i inwestycji Prime Corporate Center, zwieńczonej zawartą w 2014 roku pomiędzy bankiem Raiffeisen Polbank, a Golub GetHouse. Poziom i efekty działań Workroom Group zaowocowały zaproszeniem jej do współpracy przy kolejnej inwestycji dewelopera, Mennica Legacy Tower, gdzie agencja była odpowiedzialna za kompleksową obsługę reklamową i technologiczną, która obejmowała między innymi: przygotowanie strategii komunikacji, branding i stworzenie nazwy inwestycji, kreacji ATL, BTL - pomysł kreatywny, rysunki, kreację haseł i sloganów, filmy motion, digital (przeniesienie budynku do wirtualnej rzeczywistości przy użyciu technologii Unreal Engine 4), strony www, aplikacji mobilnej w postaci interaktywnego folderu z elementami Xwalk), a także autorski projekt platformy sprzedażowej biur Xwalk PRO na tablety i telefony.

Ponadto agencja realizowała projekty dla Spółka Tacit Development Polska, gdzie również zajęła się kompleksową obsługą budynku Cosmopolitan, a także został jej powierzony budżet największego kompleksu biurowego w Krakowie, inwestycji „High Five”, realizowanej przez firmę Skanska. Workroom Group zajmie się kompleksową obsługą reklamową i technologiczną. Jest to również kontynuacja współpracy, wynikająca z wcześniejszych, zakończonych sukcesem realizacji Workroom Group dla inwestycji Generation Park i Atrium, należących do firmy Skanska.

Podobał się artykuł? Podziel się!


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA