PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Od dyskontów po sektor wyposażenia wnętrz. Impel porządkuje kontrakty

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 17 maj 2018 09:14

Od dyskontów po sektor wyposażenia wnętrz. Impel porządkuje kontrakty Wojciech Rembikowski, wiceprezes Impel SA

Strategia koncentracji firmy Impel na trzech obszarach biznesowych i zmiana podejścia do klienta przynosi zakładane efekty.

REKLAMA

Grupa Impel osiągnęła w I kwartale 2018 r. przychody ze sprzedaży na poziomie 515 mln zł, co oznacza spadek w stosunku do I kwartału 2017 o około 5,7 proc. Grupa wypracowała zysk operacyjny w wysokości 8,7 mln zł, natomiast zysk netto na poziomie 4 mln czyli o 1,5 mln więcej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

- Zarząd w 2017 roku podjął decyzję o wypowiedzeniu kontraktów, które utraciły marżę w dwóch procesach waloryzowania cen usług, związanych z wprowadzeniem zmian w przepisach, tj. ozusowania umów zleceń oraz wprowadzenia minimalnej stawki na umowach zlecenia. Redukcja sprzedaży nierentownej uwolniła kapitał i wraz z nowymi kontraktami, mającymi wyższe marże, pozwala wejść w trend wzrastającej rentowności operacyjnej oraz zwiększyć zysk netto. Nasza strategia koncentracji na trzech obszarach biznesowych, zmiana podejścia do klienta, dla którego jesteśmy doradcą biznesowym, rekomendującym wprowadzanie zmian widocznych przede wszystkim w długofalowej perspektywie – przynosi zakładane efekty. Konsekwentnie wdrażamy zmiany wynikające z nowej sytuacji gospodarczej oraz ze zmian w legislacji – mówi Wojciech Rembikowski, wiceprezes ds. finansowych Impel SA.

Dwa obszary biznesowe: Facility Management oraz Digital Services & BPO zanotowały w I kwartale 2018 r. przychody ze sprzedaży, które wyniosły odpowiednio: 366,1 mln zł i 85,8 mln zł. Rentowność uzyskana przez te segmenty nieznacznie wzrosła. Poprawę obserwujemy również w obszarze Industrial Services zarówno w przychodach, które wzrosły o 7,2 proc., jaki i rentowności (wzrost o ponad 1 p.p.) – mówi Jakub Dzik, wiceprezes ds. operacyjnych Impel S.A.

Obszar Facility Management

- Umacniamy naszą pozycję w segmencie obsługi dyskontów, czyli: Jeronimo Martins (600 obiektów) oraz grupy NETTO (200 sklepów). Klienci, podejmując współpracę z naszą firmą, wybierają doświadczenie, kompleksowość oferty, specjalizację i wysoką, powtarzalną, jakość świadczonych usług. Decydujemy się na zapewnienie Klientowi określonych standardów, które wdrażamy w sposób projektowy. W działalności Grupy w zakresie ubezpieczeń, świadczonych poprzez spółkę Brokers Union, obsługujemy nowych klientów: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Opolu oraz Zielonogórska Spółdzielnia Mieszkaniowa. Uruchamiamy także nowe projekty jak np. ubezpieczenia rolne, dla którego pozyskaliśmy partnera działającego w branży rolniczej, czy współpracę m.in. na rynku gwarancji ubezpieczeń – dodaje Wojciech Rembikowski, wiceprezes Impel SA.

REKLAMA

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.