PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Ok. 230 mln zł - wartość zamówień Erbudu na rynku obiektów handlowo-usługowych

  • Autor: Propertynews.pl
  • 24 sie 2011 21:46

Na koniec pierwszego kwartału 2011 roku realizacje budynków handlowo-usługowych stanowiły 18,3 proc. wartości zamówień w portfelu firmy Erbud SA. Zamówienia z tego segmentu były warte 229,9 mln zł - poinformowały portal Propertynews.pl władze tej spółki.

REKLAMA

- Erbud od lat specjalizuje się w budowie centrów handlowych, a w nadchodzących latach realizacje tego typu obiektów pozostaną ważną częścią działalności spółki - poinformowały nas władze firmy. - Jednak dywersyfikacja działalności Erbudu na różne segmenty rynku budowlanego pozwala maksymalizować przychody przy minimalizacji ryzyka. Spółka, decydując się na realizacje inwestycji, kieruje się przede wszystkim efektywnością projektu - dodano.

Spółka realizuje takie projekty, jak: Centrum Handlowe M1 Kraków, Galeria Suchodolska, Galeria Handlowa w Żyrardowie czy CH Tęcza w Kaliszu.

W I kwartale spółka miał też zamówienia z rynku obiektów biurowych. Stanowiły one 3,6 proc. wartości portfela wszystkich zamówień.

W sumie na koniec I kwartału br. wartość portfela Erbudu wynosiła 1.256 mln zł.

Erbud to jedna z najdynamiczniej rozwijających się polskich grup budowlanych, świadcząca usługi w segmencie komercyjnym, użyteczności publicznej, energetycznym, mieszkaniowym oraz inżynieryjno-drogowym na terenie Polski oraz innych krajów europejskich, w tym między innymi, w Niemczech, Belgii, Francji, Luksemburgu i Holandii. W 2010 roku firma obchodziła jubileusz 20-lecia działalności.

 

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA