PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

P.A. Nova zmienia wizerunek

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 21 cze 2018 12:16

P.A. Nova zmienia wizerunek Fot. mat. pras.

P.A NOVA odświeża swój wizerunek i wprowadza nowe logo. Firma zdecydowała się na nowy symbol swojej działalności, który odzwierciedlać ma tożsamość marki oraz podkreślać nowoczesność i otwartość na nowe wyzwania i kierunki rozwoju.

REKLAMA

- Rebranding jest dopełnieniem zmian, które zaszły w naszej firmie w ciągu ostatnich kilku lat – mówi Piotr Korek, prezes zarządu – Rozszerzyliśmy zakres działalności firmy, działamy już nie tylko w Polsce, ale także w Niemczech i w Czechach, pracujemy nad rozwojem współpracy ze środowiskiem naukowym i wejściem w nowe obszary współpracy biznesu z nauką. Zmiany nastąpiły także w strukturze wewnętrznej firmy, dzięki czemu poprawiliśmy swoją konkurencyjność na rynku usług budowlanych. Choć Panova rozpoczęła swoją działalność 30 lat temu, jesteśmy firmą nowoczesną, zdolną realizować projekty budowlane w szerokim zakresie – od koncepcji, projektu, skończywszy na generalnym wykonawstwie. Jesteśmy firmą budowlaną z duchem pracowni architektonicznej i dlatego chcemy, by Panova była synonimem zarówno kompetencji, jak i kreatywności.

Nowe logo firmy P.A. Nova jest znakiem słowno‑graficznym, który ma postać kompozycji zbudowanej z wielkich liter kroju pisma o geometrycznym, uniwersalnym charakterze. Całość ma charakter funkcjonalny — jego istotą jest czytelność. Elementem oryginalnym, wyróżniającym jest końcowy element znaku – litera A, która dzięki grze bieli i czerni nabrała głębi, wrażenia przestrzeni. Metaforycznie można interpretować to jako przedstawienie zwieńczenia szeregu działań, zakończenia procesu budowy. Płaski napis staje się bryłą tak, jak w oparciu o projekt powstaje budynek. W dopisku pod linią bazową logotypu znajduje się napis „Since 1987” podkreślający, że „Panova ” to firma z tradycjami sięgającymi 1987 roku.

Nowy logotyp marki Panova występuje w dwóch odsłonach – sam znak typograficzny lub w towarzystwie grafiki przedstawiającej w uproszczony sposób konstelację gwiazd. Jest to nawiązanie do pierwotnego logotypu, gdzie wyróżniającą rolę odgrywała gwiazda – symbol narodzin supernowej, od której pochodzi nazwa firmy. Gwiazdy to punkty w przestrzeni, które łączą się w układy — konstelacje. Odzwierciedla to nie tylko wieloetapowy proces inwestycyjny, ale także podejście firmy oparte o staranną analizę danych i zależności oraz przekonanie, że dążenie do doskonałości wymaga nie tylko starannego namysłu, ale przede wszystkim zarządzania strategicznego.

 Zmiany pojawią się także w komunikacji werbalnej. Oficjalna nazwa firmy P.A. Nova wypowiadana jest na wiele różnych sposobów, co nie sprzyja budowaniu świadomości marki.

- Chcemy, aby nazwa naszej firmy wypowiadana była prosto i krótko: „Panova ” – dodaje Piotr Korek– W dokumentach spółki nadal używać będziemy oficjalnej nazwy, ale w dzisiejszym świecie posługujemy się przede wszystkim nazwami marek, a naszą marką jest właśnie Panova.

Wraz ze zmianą logotypu wdrożony zostanie zmodernizowany i ujednolicony system identyfikacji wizualnej dla całej firmy. Jednocześnie z nowym logo pojawiła się także nowa strona internetowa.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.