PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Pamiętajmy o parkingach - wywiad z prezesem APCOA, Maciejem Zawadzkim

  • Autor: Propertynews.pl
  • 13 gru 2013 10:49

Pamiętajmy o parkingach - wywiad z prezesem APCOA, Maciejem Zawadzkim

Kwestia parkingu to jeden z najważniejszych, choć często niedocenianych przez inwestorów, aspektów budowy nowego obiektu handlowego lub biurowego. - Zaangażowanie profesjonalnego operatora parkingów już na etapie projektowania, pozwala często uniknąć błędów przy projektowaniu, skorzystać ze sprawdzonej organizacji parkingu, zoptymalizować ilość sprzętu parkingowego, jaki należy zakupić oraz formułę funkcjonowania parkingu - tak z punktu widzenia jego użytkowników, jak i przychodów, które parking generuje - mówi w rozmowie z Propertynews.pl prezes APCOA, Maciej Zawadzki.

REKLAMA

Czy kwestia doboru operatora parkingu oraz zastosowanych systemów ma wpływ na proces komercjalizacji obiektu handlowego lub biurowego?

Aspekt wyboru operatora parkingu - niezależnie czy będzie to obiekt handlowo-usługowy, czy też biurowy - jest zdecydowanie istotnym elementem komercjalizacji obiektów, aczkolwiek w naszym kraju nie do końca jeszcze uświadomionym po stronie deweloperów, inwestorów, właścicieli nieruchomości, agencji doradczych czy innych podmiotów. Zaangażowanie profesjonalnego operatora parkingów zdecydowanie wcześniej, tj. już na etapie projektowania, pozwala często uniknąć błędów przy projektowaniu, skorzystać ze sprawdzonej organizacji parkingu, zoptymalizować ilość sprzętu parkingowego, jaki należy zakupić oraz formułę funkcjonowania parkingu - tak z punktu widzenia jego użytkowników, jak i przychodów, które parking generuje.

APCOA zarządza w Europie ok 7.500 parkingami w 12 krajach, w tym przy około 300 galeriach handlowych, będąc największym europejskim operatorem parkingów. Zdobyty w ten sposób unikalny know-how - i tu wracam do kwestii komercjalizacji obiektu, o którą Pan pytał - pozwala nam także korzystnie wpływać na proces komercjalizacji obiektów. Uważam, że wiarygodność operatora parkingowego oraz jakość oferowanej przez niego usługi zarządzania parkingiem są tutaj kluczowe. A rynek operatorów parkingowych w Polsce nie daje dużego wyboru. Trudno oczekiwać rzetelnego doświadczenia i know-how oraz długoterminowej stabilizacji biznesowej od firmy zarządzającej dziesięcioma czy piętnastoma parkingami.

Jak duży wpływ, Państwa zdaniem, ma zastosowanie nowoczesnych systemów na komfort klientów korzystających z centrów handlowych?

Komfort i zadowolenie klientów centrów handlowych, którzy wybierają się do nich samochodem, jest kluczem do sukcesu. Zdajemy sobie sprawę, jak wymagający stają się klienci korzystający z infrastruktury parkingowej oraz, jak ważnym dla ich pozyskania i późniejszego utrzymania jest zaoferowanie produktu parkingowego, i usługi na odpowiednio wysokim poziomie. Przecież parking jest pierwszym i ostatnim miejscem jakie widzi klient odwiedzający centrum handlowe, musi więc siłą rzeczy pozostawić po sobie dobre wrażenie. Oczywiście wymaga to zastosowania nowoczesnych systemów, technologii i rozwiązań, ale uzupełnionych także efektywnym zarządzaniem. A same systemy parkingowe w dzisiejszych czasach muszą być maksymalnie proste w obsłudze i korzystaniu z nich oraz bezawaryjne. Jak często pokazuje jednak rzeczywistość, dla wielu producentów sprzętu parkingowego cel ten wcale nie jest łatwy do osiągnięcia.

  • :/ 2017-04-24 18:30:50
    FIRMA Z KTÓRĄ NIEMA KONTAKTU, PAN PREZESR MÓGŁBY CO NAJWYŻEJ NAPISAĆ KSIĄŻKĘ O TYM JAK SŁABO ZNAKOWAĆ PARKINGI ŻEBY RĄBAĆ NA KASĘ KLIENTÓW OKOLICZNYCH SKLEPÓW,
    RADZĘ DZIERŻAWCOM RĄBAĆ TĘ FIRMĘ NA KASĘ NAJLEPIEJ GRUBY % OD ZYSKU BO ONI WIEDZĄ JAK PRZEPĘDZIĆ LUB SKUTECZNIE OSKUBAĆ WASZYCH KLIENTÓW ZANIM WYDADZĄ PIENIĄDZE W OKOLICZNYCH SKLEPACH
    JAKIE NOWOCZESNE SYSTEMY??!!! O_o CO TEN FACET BREDZI? SPECJALNIE NIE ZNAKUJĄ DOBRZE PARKINGU, ŻEBY WALIĆ DUŻO MANDATÓW!
    NOWOCZESNE SYSTEMY TO MA SIEĆ LIDLA (ELEGANCKIE SZLABANY I BILECIKI A POZA TYM DOBRZE WIDOCZNĄ INFORMACJĘ O ZASADACH PARKOWANIA)A NIE CI NACIĄGACZE,
    TEN WYWIAD JEST Z NIEWŁAŚCIWĄ OSOBĄ
    FIRMA KTÓRA NIE ODPOWIADA NA MAILE I NIE ODBIERA TELEFONÓW OD KLIENTÓW, PISAĆ DO NICH REKLAMACJĘ TO JAK PISAĆ DO ZŁODZIEJA, NIEMA CO SIĘ SPODZIEWAĆ ŻE BĘDZIE ROZPATRZONA
    RADZĘ UWAŻAĆ NA OPISY PARKINGÓW I ODJEŻDŻAĆ CZYM PRĘDZEJ Z TYCH KTÓRE OBSŁUGUJE TA FIRMA!!!!!!!!!!! I NIE WRACAĆ BO MIMO WAZNEGO BILECIKA MOŻNA SIĘ NIEŹLE ZDZIWIĆ A ZAKUPY MOŻNA ROBIĆ GDZIE INDZIEJ ALBO PRZEZ INTERNET :)
  • arturo80 2016-12-14 22:57:17
    właśnie zaprzestałem korzystania z robienia zakupów w netto w szczecinie na ul. zawadzkiego, ciekawe ile osób pomyśli podobnie i jak to wpłynie na obroty nie tylko netto


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA