PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

SIG uruchamia platformę e-commerce

  • Autor: propertynews.pl
  • 15 lis 2016 13:42

SIG uruchamia platformę e-commerce Bartosz Pilch, E-commerce dyrektor w firmie SIG

SIG, międzynarodowa firma z sektora dostaw materiałów budowlanych, uruchomiła największą na rynku budowlanym, kierowaną do klientów biznesowych platformę e-commerce. Jej celem jest ułatwienie zakupów dotychczasowym klientom, a także zwiększenie dotarcia do nowych grup docelowych.

REKLAMA

Platforma e-commerce oferuje m.in.: łatwy dostęp do indywidualnych cen wynikających z umów, do informacji o stanach magazynowych, szczegółowe dane produktów, zdjęcia i dokumentacje techniczne. Platforma daje również możliwość tworzenia list zakupowych oraz dokonania ponownego zamówienia jednym kliknięciem.

Klienci mogą wybrać zamówienie z dostawą i możliwością rozładunku HDS (samochód z dźwigiem lub żurawiem), jak również opcję z odbiorem osobistym w jednym z 50 oddziałów firmy w całej Polsce. Ponadto, dla klientów SIG utworzona została infolinia, odpowiednio przygotowana do wsparcia przy dokonywaniu zakupów e-commerce.

- Jako największy wyróżnik możemy podać mocną indywidualizację platformy SIG i jej dostosowanie do potrzeb naszego klienta. Przejawia się to np. indywidualnymi cenami wynikającymi z poszczególnych umów, czy też dedykowanymi funkcjonalnościami dla branży budowlanej – mówi Bartosz Pilch, e-commerce dyrektor w firmie SIG. Klienci, którzy zetknęli się z systemem w czasie testów, bardzo go sobie chwalą. Dzięki niemu zakupy stają się bardziej przyjazne, intuicyjne i przede wszystkim ogólnodostępne - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Przykłady z pilota pokazują, że bardzo cenna jest możliwość dokonywania zakupów w najbardziej dogodnym dla klienta czasie, nawet wczesnym rankiem, późnym wieczorem czy w niedzielę, , kiedy stacjonarne oddziały mogą być jeszcze lub już zamknięte. Dodatkowo, poprzez integrację z systemem ERP zapewniany dostęp do oferty w cenach wynikających z ich indywidualnych umów – dodaje.

SIG, obserwując, jak rozwija się sprzedaż przez internet w Polsce oraz mając świadomość dystansu, który wciąż dzieli nas w tym względzie do krajów takich jak Wielka Brytania, Niemcy czy Holandia, upatruje w kanale e-commerce szansę na dalszy rozwój.

  • 1
  • 2


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA