PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Atrakcyjne wnętrza biur magnesem dla millenialsów

Atrakcyjne wnętrza biur magnesem dla millenialsów
Fot. Shutterstock
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 12 lip 2019 13:25

78 proc. millenialsów uważa jakość miejsca pracy za ważny czynnik przy wyborze pracodawcy. Dlatego w erze ogromnej konkurencji na rynku pracy, komfortowe biuro może okazać się najskuteczniejszym wabikiem. Trend ten dotyczy rywalizacji o wszystkie talenty, nie tylko te z generacji Y.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 12 lip 2019 13:25

By wyróżnić się i zyskać w oczach pracowników, firmy stawiają m.in. na atrakcyjnie zaaranżowaną przestrzeń, która gwarantuje dobre samopoczucie, redukuje stres i zwiększa produktywność. Właśnie takich biur, stworzonych z myślą o wielopokoleniowym zespole, poszukują organizatorzy konkursu OFFICE SUPERSTAR 2019. Nagrodą jest nie tylko prestiżowe wyróżnienie, ale także zaprezentowanie się potencjalnym pracownikom jako pracodawca ich marzeń.

- Według raportu CBRE, 69 proc. millenialsów zamieniłoby inne benefity pozapłacowe na lepsze miejsce pracy. Ten wynik pokazuje, że przemyślanym designem i atmosferą panującą w biurze można bardzo skutecznie przyciągnąć talenty. Jednakże dostosowując przestrzeń należy pamiętać o potrzebach wszystkich grup wiekowych, których w 2020 r. w jednej firmie mogą pracować aż 4. Dlatego postanowiliśmy wyróżniać i promować te organizacje, które idąc z duchem czasu, tworzą aranżacje, gdzie komfortowo czuje się każde z pokoleń – mówi Natalia Wenzławska, zastępca dyrektora marketingu i komunikacji, CBRE.

Konkurs, w którym liczy się wnętrze

Jeszcze tylko przez 2 tygodnie można zgłosić swoje biuro do OFFICE SUPERSTAR 2019, konkursu na najlepsze wnętrze biurowe w Polsce. Zgłoszenia zbierane są do 26 lipca.

W konkursie może wziąć udział każdy najemca lub właściciel przestrzeni biurowej, który chce pochwalić się swoją aranżacją, a przy okazji wzmocnić wizerunek firmy jako dobrego pracodawcy i partnera w biznesie. Wystarczy wykonać trzy proste kroki: wypełnić krótki formularz rejestracyjny na stronie www.officesuperstar.pl, wybrać odpowiednie kategorie, a następnie dla każdej z nich dodać 4 zdjęcia przestrzeni wraz z krótkim opisem. Biura można zgłaszać w aż 16 kategoriach:

6 branż: finansowa, SSC/BPO, technologiczna, kreatywna, logistyczna i magazynowa oraz doradztwo biznesowe i prawne;

5 lokalizacji biura: Trójmiasto, Kraków, Wrocław, Łódź, Poznań;

5 rodzajów wnętrz: biuro coworkingowe, przestrzeń socjalna, sala konferencyjna, przestrzeń rekreacyjna, innowacje i technologie.

Każda firma może zgłosić swoje wnętrze do dwóch kategorii.

Niezależni eksperci ocenią biura 

Zgłoszenia oceniać będą eksperci w dziedzinie nieruchomości, architektury, środowiska pracy, zarządzania zmianą i designu, tacy jak: prof. Ewa Kuryłowicz, architekt, Bogna Kietlińska, socjolog, Beata Bochińska, ekspert designu, oraz Radosław Gajda i Natalia Szcześniak, autorzy vloga „Architecture is a good idea”.

Ogłoszenie wyników konkursu oraz wręczenie statuetek odbędzie się na początku października 2019 r. podczas uroczystej gali finałowej w Warszawie. Co więcej, w ramach każdego zwycięskiego projektu wyróżnienie przysługuje również architektom i projektantom.

 

WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)

  • kuba 2019-07-13 10:55:04
    Autor lepiej niech już nic nie pisze i nie bada. 'Millenialsi' mają w tym momencie prawie 40 lat, a niektórzy dalej nie rozumieją, że ta 'generacja' nic nie chce. KAŻDY woli pracować w atrakcyjnym biurze niż w dziurze bez klimatyzacji. Dorabianie do tego ideologii i przypisywanie jej jednemu pokoleniu to śmiech na sali.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.191.31
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.