Marka biur serwisowanych Chilliflex działa na rynku od 2016 r., ale w tym roku chce podwoić swój portfel i do końca roku mieć ok. 10 oddziałów. Aktualnie finalizuje dwie duże umowy w nowych lokalizacjach. Na celowniku - biurowce klasy A.
- Chilliflex nie otwiera lokali mniejszych niż 1,5 tys. mkw. Z kolei przy dobrych lokalizacjach nie boi się 6 tys. mkw.
- W Krakowie Chilliflex przygotowuje się do podpisania umowy na 6 tys. mkw. i 900 stanowisk pracy.
- Przy średnim poziomie obłożenia 80-90 proc. Chilliflex jest w stanie permanentnej pracy nad nowymi lokalizacjami i aranżacjami. Cel marki - wypełnić mapę Polski swoimi biurami.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (95%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Komentarze