PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Biura w post-covidowej rzeczywistości. Jakie będą?

Fot. Mat. prasowe WeWork
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 14 maj 2020 11:00

Wraz ze stopniowym „odmrażaniem” gospodarki i pojawieniem się pierwszych głosów o tzw. „nowej normalności”, pojawiły się również dyskusje o kształcie przestrzeni biurowych, w jakich przyjdzie nam pracować i funkcjonować. Firmy wynajmujące powierzchnie biurowe, ale również sami najemcy biur stanęli przed nie lada wyzwaniem – z jednej strony zapewnienia bezpiecznego środowiska pracy; z drugiej – pytaniem, jak poradzić sobie ze zmniejszającą się pojemnością biur podyktowaną wymogami zasady dystansu społecznego.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 14 maj 2020 11:00

Firma WeWork, specjalizująca się w zapewnianiu elastycznych przestrzeni roboczych, opracowała plan działania pod hasłem "Future of the Workplace". W ramach inicjatywy, wszystkie obiekty firmy zostaną dostosowane do nowych warunków, a zmiany obejmą nie tylko wzmożoną dezynfekcję wnętrz czy jednorazowe wyposażenie, ale także modyfikację przestrzeni wspólnych czy maksymalizację dopływu świeżego powietrza do pomieszczeń biurowych.

Dystans społeczny i wzmożona higiena

– Oprócz wzmożonych praktyk dotyczących sprzątania i dezynfekcji, wprowadziliśmy oznakowania dotyczące środków ostrożności pozwalających zachować bezpieczną przestrzeń osobistą w strefach wspólnych – zaznacza Piotr Lagowski, Senior Director WeWork, CEE/Russia/Nordics/Dutch/Israel.

O tym, gdzie można usiąść, w jakiej odległości ustawić się w kolejce do windy informować będą specjalne naklejki na podłogach i blatach mebli. Informacje dotyczące wprowadzonych zasad, wskazówki odnośnie higieny etc. będą również wyświetlane na monitorach oraz dostępne na tabliczkach rozmieszczonych w różnych miejscach w budynku. Wprowadzając powyższe zmiany firma przestrzegała międzynarodowych wytycznych, ale także czerpała inspiracje z różnych lokalizacji i przeprowadziła własne konsultacje.

– Wprowadzane przez nas środki bezpieczeństwa są zgodne z wytycznymi administracyjnymi i międzynarodowymi organizacjami zdrowia. Jednakże nie ograniczamy się tylko do nich, rozmawiamy z naszymi najbardziej zaufanymi partnerami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, czystości, rozwiązań technologicznych i projektowania, aby uzyskać ich opinie i wsparcie w rozmowach na temat przyszłości miejsca pracy. Dodatkowo analizujemy najlepsze praktyki wprowadzone w WeWork w Chinach, gdzie pracownicy wracają do biur po dwóch miesiącach pracy zdalnej. Wyciągamy wnioski, co najbardziej się sprawdziło i może zostać wykorzystane w globalnej skali – wylicza Piotr Lagowski. I tak, na przykład, wnętrza wyposażone będą w dozowniki i dyspensery środków higienicznych, takich jak chusteczki, środki do dezynfekcji rąk rozlokowane w newralgicznym miejscach, np. przy wejściu do sal, wind czy obok budek telefonicznych.

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.75.174
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!