PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Biuro dla millenialsów, czyli jakie?

Biuro Viacom, projekt Mood Works
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 25 mar 2020 12:17

Jakie potrzeby mają Millenialsi i jak należy kształtować biura dla młodych pracowników rozmawiamy z Kariną Snuszką i Dorotą Kuć z pracowni Mood Works, autorkami realizacji biura Viacom.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 25 mar 2020 12:17

Viacom swoją ofertę kieruję do młodego klienta. Domyślam się, że też młodzi ludzie są głównie jej pracownikami. Jak projektuje się biura dla takiego zespołu?

Millenialsi, czyli osoby urodzone w latach 80. i 90., w ciągu najbliższych 10 lat będą stanowić 75 procent pracowników na świecie. To pokolenie różni się od swoich poprzedników. Wartości materialne mają dla nich mniejsze znaczenie. Bardziej liczy się poczucie sprawczości i wpływu na swoje życie. Pomimo tego, że są indywidualistami, to liczą się dla nich relacje i możliwość działania wspólnie. Ale czymś, co wysuwa się na pierwszy plan w tym pokoleniu to dążenie do autentyczności. Mając na uwadze, że Viacom zatrudnia głównie młodych ludzi, i jego oferta jest kierowana do młodszego pokolenia, szukałyśmy formuły zgodnej z duchem firmy. Zdecydowałyśmy, że biuro będzie musiało mieć mniej formalny charakter. Nie przypadkiem też na nową siedzibę wybrany został budynek ulokowany przy lubianym przez młodzież Placu Zbawiciela, który tętni życiem do późnej nocy.

Co zdecydowało o lokalizacji? Dlaczego Plac Zbawiciela? 

Biurowa mapa Warszawy bardzo szybko się zmienia. Od dłuższego czasu obserwujemy powrót firm do centrum – Śródmieścia i bliskiej Woli. Ten trend jest znakiem tego, że Warszawa dogania duże miasta na Zachodzie. Viacom poprosił nas o pomoc w wyborze miejsca. I tak naprawdę biorąc pod uwagę charakter firmy, wybór wydawał się oczywisty. Padło na pieczołowicie odrestaurowaną i przeznaczoną na biura, kamienicę z XIX w. przy Placu Zbawiciela. Ta okolica ma bardzo miejskich charakter. Co więcej, popularny „Zbawix” jest miejscem młodzieżowym i energetycznym. Zatem idealnie pasuje do firmy medialnej, która w swoim portfolio ma takie marki jak MTV, VH1, MTV Music czy Comedy Central. Dodatkowo jest świetnie skomunikowany z całym miastem. Dla młodych ludzi, którzy są bardzo świadomi ekologii, dojazd do pracy rowerem czy komunikacją publiczną jest czymś naturalnym.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.236.245.255
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!