Biuro jest wizytówką firmy, dlatego przy jego projektowaniu ważny jest harmonijny przekaz, uwzględniający zarówno potrzeby najemców, jak i zadania, które ma do wypełnienia firma - mówili prelegenci sesji „Jak budować wizerunek firmy wykorzystując design”, odbywającej się w ramach 4 Design Days.
Jak cię widzą, tak cię widzą
Biuro jest miejscem pierwszego kontaktu z klientem, a pierwsze wrażenie często buduje wizerunek i wpływa na kształt wzajemnych relacji. - To jak zorganizowane jest biuro, pokazuje kulturę organizacyjną przedsiębiorstwa. Czy ktoś jedzie na hulajnodze czy porusza się w sposób konwencjonalny, daje już pewien przekaz o samej firmie, bo „jak cię widzą, tak cię piszą” - mówiła Renata Nowakowska, Innovation Manager, Skanska Property Poland.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Komentarze