Biuro od podszewki

Jakość biura, zastosowane w nim udogodnienia dla pracowników, a także jego lokalizacja są coraz częściej argumentem w negocjacjach nie tylko między deweloperem, a przyszłymi najemcami, ale także między firmą i potencjalnymi pracownikami.
Na co, jako najemcy powinniśmy zwrócić uwagę szukając nowej siedziby lub planując przebudowę? W jakie elementy wyposażenia możemy ingerować? Wybierając biuro warto dokładnie przyjrzeć się jego lokalizacji – nie zawsze miejsce, które na pierwszy rzut oka wydaje się świetne np. położone blisko centrum miasta, okaże się takie po wnikliwej analizie. Z kolei budynek położony w mniej popularnej destynacji może być świetnie skomunikowany umożliwiając łatwy dojazd różnymi środkami komunikacji na przykład komunikacji miejskiej.
- Położenie budynku, dogodny dojazd do niego transportem publicznym czy rowerem ma pozytywny wpływ na środowisko i jest również brane pod uwagę podczas oceny budynków ubiegających się o certyfikację na przykład w systemie LEED – wyjaśnia Agnieszka Rylska, Project Manager w Go4Energy.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)
Odpowiedz-
0
0