Brain Embassy wyposaża się w "skórę cyfrową"


Marka coworkingowa Brain Embassy wraz z NTT, właścicielem aplikacji mobilnej Blue Bolt, wprowadzają kolejne rozwiązania wpływające pozytywnie na user experience, umożliwiając bezdotykowe poruszanie się po przestrzeniach biurowych. Przyszli użytkownicy nowej lokalizacji BE Czackiego znajdującej się w samym Centrum Warszawy, zamiast kart dostępu będą używać smartfonów, co podwyższy poziom bezpieczeństwa i komfortu korzystania z budynku.
Dla marki Brain Embassy kluczowym kierunkiem rozwoju jest stawianie na innowacyjność, a także funkcjonalność oferowanych przestrzeni biurowych. – Naszą misją jest dostarczanie klientom nowoczesnych rozwiązań, które pozwolą im usprawnić pracę, zyskując tym samym czas oraz zasoby na rozwój swojego biznesu. Omawiając projekt BE Czackiego od początku zakładaliśmy wdrożenie pomysłów opartych o technologię proptech. Chcieliśmy, aby nasz najnowszy coworking stał się prawdziwym biurem przyszłości. W tym celu już od paru lat współpracujemy z Blue Bolt, który jest przy okazji jednym z naszych najemców. Współpraca z firmą, która zna nasz produkt od środka, pozwala spojrzeć na niego w holistyczny sposób – mówi Monika Kaczmarczyk, Managing Director w Brain Embassy.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (78%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.