PARTNERZY PORTALU


Branża call center mocniejsza od górnictwa

Branża call center mocniejsza od górnictwa
  • Autor: www.pulshr.pl
  • Dodano: 24 cze 2014 09:15

– Mimo dynamicznego rozwoju zawodu telemarketera, wciąż mówi się o nim niewiele i zazwyczaj nie najlepiej – uważa Maciej Wielkopolan, prezes Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB. Jednocześnie sektor call center zatrudnia więcej osób niż górnictwo.

Firmy z jakiej branży decydują się na outsourcing działań telemarketingowych, a które na otwarcie własnego CC?

Maciej Wielkopolan, prezes Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB: - Nie ma prostej reguły, zazwyczaj jest to kwestia rachunku ekonomicznego. Decydujące znaczenie przy wyborze modelu prowadzenia działań telemarketingowych ma ich skala. Firmy telekomunikacyjne, sieci kablowe, telewizje płatne czy firmy finansowo-ubezpieczeniowe prowadzące masowe działania telemarketingowe mają najczęściej swoje własne, bardzo rozbudowane call center, liczące kilkaset stanowisk. W takich przypadkach budowa tego typu struktury wewnątrz firmy wydaje się przedsięwzięciem sensownym, ale wciąż niewykluczającym korzystania z usług wyspecjalizowanych outsourcingowych firm telemarketingowych.

Najciekawsze biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe oraz biura serwisowane na sprzedaż lub do wynajęcia. Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (68%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.20.246
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!