Branża nieruchomości musi inwestować w nowe technologie


Stworzyli platformę internetową, która przenosi cały proces wynajmu wspólnych przestrzeni biurowych w sferę online. Zaczęli działać jeszcze przed tym, jak coworking zrobił się tak naprawdę popularny w Polsce. - Pierwszą linijkę kodu napisałem w grudniu 2016 r., a 1 maja 2017 r. wypuściliśmy pierwszą wersję ShareSpace w świat - wspomina Marcin Dyszyński, który z Robertem Chmielewskim założył ShareSpace. Dziś ich głównym celem jest debiut na zagranicznych rynkach, który nastąpi już w 2019 r.
Proptech zmienia globalny rynek. A jak wygląda sytuacja w Polsce? Czy nasza branża nieruchomości pod względem zastosowania nowych technologii nie jest trochę konserwatywna, i co za tym idzie mało otwarta na nowinki technologiczne?
Marcin Dyszyński: Zależy, o której części branży mówimy, bo teraz wiele dobrego się dzieje w tym zakresie. Ogólnie można stwierdzić, że branża nieruchomości jest trochę do tyłu, jeśli chodzi o nowe technologie. Czytałem ostatnio raport z którego wynikało, że pod względem zastosowania nowych technologii branża nieruchomości zajęła przedostatnie miejsce zaraz przed rolnictwem. W rzeczywistości nie jest tak źle. Ogromną radość sprawia mi, kiedy widzę kolejne firmy z branży nieruchomości inwestujące w nowe technologie. Chociażby Skanska posiada fantastyczny system do zarządzania budynkiem. Warto również wspomnieć o SpaceOS, które stworzyło świetny system do zarządzania przestrzenią. Im więcej tego typu rozwiązań tym lepiej dla każdego w branży nieruchomości.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (90%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.