PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Cavatina przygotowała bezpieczny powrót do biur

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 21 maj 2020 14:08

Z każdym tygodniem siedziby firm w biurowcach coraz bardziej zapełniają się pracownikami. Cavatina Holding wprowadziła szereg rozwiązań i udogodnień mających na celu ochronę zdrowia wszystkich użytkowników swoich obiektów. Priorytetem firmy jest zapewnienie najemcom bezpiecznych i komfortowych warunków pracy, tak by wspierać ich działalność biznesową, tym bardziej w obecnej sytuacji.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 21 maj 2020 14:08

Sukcesywnie wprowadzane przez rząd kolejne etapy „odmrażania” polskiej gospodarki zachęcają najemców biurowców do przywrócenia swoich pracowników z trybu pracy zdalnej do pracy w siedzibie firmy. Oznacza to wzmożony powrót większej ilości pracowników do przestrzeni biurowych.

W celu odpowiedniego przygotowania budynków na tą okoliczność, w obiektach Cavatina Holding obecne są stosowne oznaczenia, ułatwiające bezpieczne poruszanie się po częściach wspólnych, jak i informujące o obowiązujących zaleceniach. Przy każdym wejściu do obiektu znajdują się stacje z bezdotykowym dozownikiem z płynem dezynfekującym oraz rękawiczkami ochronnymi. We wrocławskim Carbon Tower, użytkownicy budynku mogą poruszać się po obiekcie bez używania kart dostępu, dzięki wdrożonym rozwiązaniom proptech - aplikacji budynkowej Integral.

- W obecnej sytuacji naszym priorytetem jest zdrowie najemców, ich pracowników i wszystkich pozostałych użytkowników naszych obiektów. W celu zapewnienia wysokiego poziomu bezpieczeństwa wprowadziliśmy szereg środków zapobiegawczych, w tym: procedurę sprzątania i dezynfekcji co 3 godziny wszystkich stref wspólnych budynku. Dotyczy to powierzchni lobby, recepcji, bramek kontroli dostępu, wind, holi, klatek schodowych oraz toalet. Prowadzimy stałą komunikację z najemcami odnośnie wdrożonych rozwiązań i zaleceń. Wszystkie podejmowane przez nas działania są stale dostosowywane do dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości i potrzeb naszych najemców. – mówi Krzysztof Gronczewski, Dyrektor Działu Zarządzania Nieruchomościami, Cavatina Holding.

- Powrót większej ilości pracowników do biur przy konieczności zachowania bezpiecznej odległości między stanowiskami pracy, może wymagać od naszych najemców reorganizacji dotychczas zajmowanych powierzchni biurowych oraz samego trybu pracy. Jest to wyzwanie dla nas wszystkich. Cavatina Holding jako właściciel budynków biurowych dokłada wszelkich starań, aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów i sprostać nowej, biurowej rzeczywistości. W celu zapewnienia jeszcze wyższego poziomu bezpieczeństwa w biurze, nasza oferta najmu jest elastyczna i pozwala na powiększenie wynajmowanej przestrzeni. Takie rozwiązanie z pewnością ułatwi ulokowanie wszystkich pracowników w odpowiedniej i przede wszystkim bezpiecznej odległości od siebie nawzajem. – mówi Sebastian Świstak, Dyrektor Komercjalizacji w warszawskim oddziale Cavatina Holding.

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.187.81
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!