PARTNERZY PORTALU


Centrale telefoniczne kulą u nogi właścicieli starszych obiektów komercyjnych

  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 17 kwi 2014 09:41

Jeszcze kilka lat temu nowo powstające obiekty biurowe dysponowały własnymi centralami telefonicznymi. Dziś jednak koszty wykonywanych połączeń spadły, przez co zarządcy budynków zmuszeni są do dopłacania na funkcjonowania przestarzałych central.

  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 17 kwi 2014 09:41

Przed laty centrale telefoniczne zlokalizowane w obiektach komercyjnych potrafiły zarabiać nawet kilkanaście tysięcy złotych miesięcznie. Dziś większość najemców we własnym zakresie organizuje sobie obsługę telekomunikacyjną, cena za minutę połączenia spadła do kilku groszy, a koszty obsługi central pozostały na niezmienionym poziomie, często przekraczającym przychody z usług telekomunikacyjnych.

Według przedstawicieli firmy ATM, dziś bardziej rozsądną opfertą dla właścicieli i zarządców nieruchomości jest skorzystanie z obsługi outsourcingowej.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)

  • komentujący 2014-04-17 16:24:14
    Teraz firmy same zakładają swoje centrale telefoniczne. Sprzętowe centrale są coraz tańsze, a wirtualne centrale to już powoli groszowe sprawy. Choćby w telefonii halonet można kupić centralę wirtualną za 19 zł miesięcznie halonet.pl/wirtualna-centrala/ a tego typu usług jest na rynku dużo

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.51.78
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!