PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Centrum Orląt w portfelu funduszu

Centrum Orląt w portfelu funduszu
Centrum Orląt, fot. Avison Young
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 28 maj 2020 13:10

Adventum International, zarządca funduszy inwestycyjnych z siedzibą na Malcie, nabył kolejną nieruchomość w Polsce. Biurowiec o powierzchni ponad 17 tys. mkw. przy placu Orląt Lwowskich we Wrocławiu kupił od EFL Service będącego częścią grupy finansowej Europejskiego Funduszu Leasingowego. Dzięki tej transakcji polskie portfolio biur Adventum Quartum wzrosło do 63 tys. mkw.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 28 maj 2020 13:10

–  Cieszymy się, że przeprowadziliśmy transakcję z wysoce profesjonalnym partnerem biznesowym Grupy Credit Agricole.  Naszą strategią jest przeprowadzenie pełnego programu modernizacji tej nieruchomości.  Wynajem powierzchni w obiekcie jest już prowadzony przez CBRE, a Centrum Orląt ponownie otworzy swoje drzwi w pierwszym kwartale 2021 roku – powiedział Andras Marton, dyrektor Adventum International.

–  Biurowiec przy pl. Orląt Lwowskich był siedzibą EFL przez blisko 18 lat. W tym czasie nasza firma intensywnie się rozwijała, mocno zwiększaliśmy zatrudnienie, a na rynku biurowym pojawiły się rozwiązania i wymogi technologiczne, których już nie byliśmy w stanie w tym obiekcie wprowadzić. Dlatego jako Grupa Credit Agricole Polska podjęliśmy decyzję o zmianie siedziby i przeniesieniu wszystkich naszych spółek do nowego, ekologicznego biurowca Business Garden przy ul. Legnickiej. Jednym z filarów strategii Grupy Credit Agricole Polska na lata 2020-22 jest ekologiczne zaangażowanie. Decyzja o przeniesieniu do nowego biura oznaczała częściową realizację programu działań na rzecz ochrony środowiska. Naturalną konsekwencją zmiany siedziby była decyzja o sprzedaży biurowca przy pl. Orląt Lwowskich, która to transakcja została właśnie sfinalizowana – powiedział Wojciech Przybył, Członek Zarządu EFL.

Warto podkreślić, że nowe biuro EFL przy ul. Legnickiej zostało zaprojektowane według filozofii Human-Centric. Przestrzeń została zaaranżowana z myślą o spełnieniu zróżnicowanych potrzeb pracowników. W nowej przestrzeni mamy pomieszczenia do pracy w skupieniu, sale do pracy projektowej i zespołowej oraz miejsc do spotkań ad hoc. Są także osobne przestrzenie do regeneracji w ciągu dnia (chill out rooms i game rooms) oraz pokoje dla rodzica z dzieckiem.

– Jesteśmy przekonani, że praca w nowej przestrzeni będzie sprzyjała integracji pracowników, pozytywnie wpływała na jakość współpracy i budowała wartość naszej organizacji. Obecnie jak większość firm z uwagi na bezpieczeństwo naszych pracowników podjęliśmy decyzję o oddelegowaniu ich do pracy zdalnej. Wierzymy jednak, że wkrótce wrócimy do naszego biura i wspólnej pracy w nowych warunkach – dodaje Wojciech Przybył.

W transakcji doradcami sprzedawcy były firmy Deloitte Legal i Knight Frank. Kupującemu doradzali Avison Young, Deloitte Tax i act BSWW.

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.173.48.53
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!