PARTNERZY PORTALU


Cushman & Wakefield pracuje i zarządza w The Warsaw Hub

Cushman & Wakefield pracuje i zarządza w The Warsaw Hub
Biuro Cushman & Wakefield w The Warsaw Hub, fot. mat. prasowe
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 10 sie 2020 14:23

Firma doradcza Cushman & Wakefield skonsolidowała swoje warszawskie biura w nowo powstałym obiekcie The Warsaw Hub położonym przy Rondzie Daszyńskiego. Od 3 sierpnia pracownicy mogą już korzystać z wszelkich udogodnień i kreatywnych przestrzeni do pracy znajdujących się na powierzchni biurowej obejmującej blisko 2,5 tys. mkw. na dwóch piętrach budynku. Firma Cushman & Wakefield pełni również rolę zarządcy tego kompleksu.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 10 sie 2020 14:23

The Warsaw HUB to jedna z największych inwestycji komercyjnych w Polsce, w ramach której powstały trzy budynki wysokościowe połączone ze sobą wspólnym podium oraz podziemnym pasażem handlowo-usługowym. 

- Po fuzji, przez ostatnie sześć lat pracowaliśmy w dwóch lokalizacjach w Warszawie, dlatego najważniejszym celem zmiany siedziby było dla nas skonsolidowanie biznesu i umożliwienie zespołom, których kompetencje się uzupełniają, efektywniejszej współpracy. Istotne było również to, aby zapewnić naszym pracownikom jak najwyższej jakości, nowoczesne biuro, wspierające budowanie prawdziwej społeczności w oparciu o nasze kluczowe wartości. Chcieliśmy także zaprezentować niektóre, proponowane przez nas rozwiązania, w praktyce. Chciałbym podkreślić, że proces konsolidacji rozpoczął się już ponad dwa lata temu. Dzięki zaangażowaniu wielu osób, a przede wszystkim – dzięki profesjonalizmowi całego zespołu projektowego, udało nam się stworzyć i zrealizować projekt biura, które będzie odpowiadać wszystkim naszym obecnym i przyszłym potrzebom i z którego wszyscy będziemy mogli być dumni – mówi Krzysztof Misiak, Head of Cushman & Wakefield Poland.

W procesie, który rozpoczął się długo przed przeprowadzką do nowej siedziby, kluczowe znaczenie miał pierwszy etap przygotowań – warsztaty z pracownikami i menedżerami oraz gromadzenie informacji na temat wszystkich procesów biznesowych i potrzeb poszczególnych działów i osób. Zespół zajmujący się strategią miejsca pracy (workplace strategy) zorganizował liczne spotkania z pracownikami, które pozwoliły zdefiniować najważniejsze oczekiwania, zarówno w kwestii designu, jak i potrzeb dotyczących wyposażenia stanowisk pracy (np. biurka z regulacją wysokości). Przeprowadzenie szczegółowych badań, dotyczących użytkowania powierzchni w poprzednich lokalizacjach, dało natomiast konkretną informację na temat rzeczywistego wykorzystania stanowisk pracy, które wynosiło od 59 proc. do 79 proc. Wszystkie podjęte na pierwszym etapie działania pozwoliły na dokładne określenie potrzeb całej organizacji oraz wskazanie rozwiązań sprzyjających rozwojowi firmy w przyszłości.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.71.23
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!