PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Cyfrowe otwarcie w Cedecie

Cyfrowe otwarcie w Cedecie
Nanovo zaprojektowało i wdrożyło system cyfrowego kanału komunikacji w Pekao S.A.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 03 mar 2020 16:26

Nanovo zaprojektowało i wdrożyło system cyfrowego kanału komunikacji w Pekao S.A. Technologia digitalizująca działania reklamowo-informacyjne została wprowadzona w sześciu placówkach, w tym we flagowym oddziale zlokalizowanym w słynnym warszawskim Cedecie.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 03 mar 2020 16:26

Tym samym kolejna duża marka podjęła kroki zmierzające do ograniczenia papierowych formatów i umożliwiła swoim klientom cyfrowe doświadczanie, dotychczas analogowej, przestrzeni.  
Konieczność limitowania analogowych dokumentów to codzienność wielu firm i instytucji, niezależnie od branży. Według Environmental Paper Network, globalna roczna konsumpcja papieru wynosi statystycznie 55 kg na osobę. Polska jest na liście 26 państw o największym zużyciu tego surowca z wynikiem 143 kg – dwukrotnie wyższym od średniej światowej. Większość produkowanych materiałów papierowych jest użyteczna tylko przez pewien czas, później trafia do kosza lub zalega w archiwach.

Klienci indywidualni instytucji finansowych zasypywani są drukami reklamowymi w formie papierowej. Informacje w punktach sprzedaży przekazywane są za pomocą ulotek, standów i woblerów. Ich produkcja jest kosztowna i czasochłonna, a żywotność krótka. Tymczasem proces obsługi klienta może być lepiej skoordynowany zarówno pod względem logistyki, jak i doboru formatów oraz treści. Bank Pekao S.A. w swojej sztandarowej placówce, zlokalizowanej przy ul. Kruczej 50 w Warszawie, zdecydował się na wdrożenie cyfrowych kanałów komunikacji.  
 
Bank Pekao przechodzi transformację technologiczną na wielu poziomach, nie mogło jej zabraknąć w placówkach, czyli w miejscu, w którym klient ma bezpośredni kontakt z marką. Zależy nam, aby klienci czuli się u nas komfortowo, mogli doświadczać najnowocześniejszych rozwiązań. Z drugiej strony system digital signage pozwala nam sprawniej zarządzać komunikacją marketingową, podawać klientom treści w atrakcyjnej formie, dzięki czemu jest ona skuteczniejsza - mówi Jorge Sanchez, dyrektor w Biurze Marketingu Banku Pekao S.A. 

Partnerem Pekao S.A. w tym procesie jest Nanovo. - Wdrożone rozwiązanie daje klientom banku możliwość doświadczania cyfrowej przestrzeni i konsumowania działań informacyjno-marketingowych w zupełnie nowy sposób. Placówka nabiera także nowego wymiaru w kontekście wizerunkowym, stając się silnym, ale zarazem estetycznym impulsem w przestrzeni outdoor. Czujemy się wyróżnieni mogąc pracować z Pekao S.A. przy tym projekcie i podejmować wspólne działania na rzecz digitalizowania analogowych dotychczas formatów. Tym cenniejsze to doświadczenie, że wpisuje się w niezmiernie ważny dla nas nurt paperless - mówi Dariusz Sobczak, członek zarządu Nanovo.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.175.121.230
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!