Doradczy debiut w Polsce. Iwona Skalska przed nowym wyzwaniem


Iwona Skalska, posiadająca ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie marketingu i działaniach PR na rynku nieruchomości komercyjnych, pokieruje działem marketingu w firmie Cresa Polska.
Iwona wraz z zespołem będzie odpowiedzialna za wprowadzenie amerykańskiej marki Cresa na polski rynek, opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej oraz zapewnienie wsparcia wszystkim działom operacyjnym firmy.
– Cresa świadczy usługi wyłącznie na rzecz najemców, dzięki czemu skutecznie eliminuje ryzyko wystąpienia konfliktu interesów w relacjach z klientami. Pod tym względem jest to zupełnie nowy standard na rynku nieruchomości w Polsce. Gwarantujemy bezstronność i niezależność w reprezentowaniu interesów najemców, a nie mając żadnych zobowiązań umownych wobec wynajmujących możemy prowadzić bardziej agresywne negocjacje w imieniu naszych klientów. To z kolei przekłada się na wymierne oszczędności dla najemców – mówi Iwona Skalska, dyrektor marketingu w firmie Cresa Polska.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.