Dziś pracownicy rekrutują pracodawcę. Biuro może im pomóc podjąć decyzję


W czasach walki firm o wyspecjalizowanych pracowników działania employer brandingowe stają się coraz bardziej kluczowe. Osoby aplikujące do danej firmy poszukują informacji o tym, jaka atmosfera panuje w firmie, chcą wiedzieć jak wyglądać będzie ich przyszłe stanowisko pracy. Można powiedzieć, że rekrutują swojego pracodawcę. Biuro powinno być wizytówką firmy, komunikować wartości jakie są kluczowe w danej organizacji. Atrakcyjne biuro, różnego rodzaju udogodnienia mogą sygnalizować, że w tej firmie dba się o pracownika i ostatecznie wpłynąć na podjęcie decyzji - mówi w rozmowie z PropertyNews.pl Mateusz Laskowski, członek zarządu Forbis Group, architekt.
Nowoczesne przestrzenie biurowe zaskakują designem… Hamaki, huśtawki, leżaki, zapadające się fotele i pufy .. czy faktycznie tego potrzebują pracownicy biurowi?
Pracownicy biurowi potrzebują przyjaznego, zdrowego, funkcjonalnego środowiska pracy. Powierzchni, która zapewni im komfortowe warunki do produktywnego wykonywania codziennych obowiązków, nawiązywania relacji, ale też wartościowego odpoczynku. Wygląd biura istotnie ma coraz większe znaczenie. Jednak nawet najbardziej fantazyjnie zaaranżowane biuro nie stanie się przewagą konkurencyjną, jeśli zmiana wystąpi tylko na poziomie wizualnym. Huśtawki i zjeżdżalnie nie zastąpią wygodnego, ergonomicznego, dobrze wyciszonego stanowiska. A jeśli chcemy dowiedzieć się czego faktycznie potrzebują nasi pracownicy, musimy ich o to po prostu zapytać.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (3)
Odpowiedz-
0
1
Odpowiedz-
0
1
Odpowiedz-
0
0