PARTNERZY PORTALU


Ekologia może stać się elementem przewagi konkurencyjnej w handlu

Ekologia może stać się elementem przewagi konkurencyjnej w handlu
Tomasz Suchański, prezes Żabka Polska w czasie sesji inaugurującej EECTrends 2021.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 23 lut 2021 09:50

- Zielony Ład i ekologia mogą stać się jednym z elementów przewag dla branż, które są tak konkurencyjne jak handel. Obecnie kwestia klimatu to nie jest sprawa polityczna czy społeczna ale także czysto biznesowa. - mówił Tomasz Suchański, prezes Żabka Polska w czasie sesji inaugurującej EECTrends 2021.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 23 lut 2021 09:50

Do czasu pandemii Polska była rynkiem na którym konsumenci robili zakupy często, odwiedzając dużą ilość sklepów. Teraz cenimy sobie bezpieczeństwo, więc kupujemy rzadziej, odwiedzając mniej sklepów. W tej sytuacji znaczenia nabiera lokalność i e-commerce - mówił Tomasz Suchański, prezes Żabka Polska w czasie sesji inaugurującej EECTrends 2021.

-E-commerce w całej sprzedaży wzrósł z 5,5 do 12 proc. na przestrzeni 2020 roku. W Żabce postawiliśmy na e-commerce, uruchamiając usługi click&collect oraz dostaw do klientów, ale także wzmacniając naszą komunikację z klientami za pomocą aplikacji mobilnej, z której korzysta 4 mln klientów - dodał.

W pandemii po raz pierwszy 1,5 mln gospodarstw domowych miało pierwsze doświadczenia z zakupem żywności przez Internet. To powoduje, że firmy zaczynają działać lokalnie i społecznie.

Czytaj więcej na Portalu Spożywczym


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.232.129.123
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!