PARTNERZY PORTALU

EPP frontem do społeczności lokalnych

EPP frontem do społeczności lokalnych
Budowa domków dla pszczół w Galerii Solnej w Inowrocławiu, mat. EPP
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 17 sty 2022 13:12

EPP zakończyło rok 2021 z 120 dobrymi uczynkami na rzecz użytkowników i społeczności lokalnych skupionych wokół obiektów firmy w całej Polsce.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 17 sty 2022 13:12
  • W ramach całorocznej kampanii, zainicjowanej z okazji 5. urodzin firmy, 24 zespoły przeprowadziły po 5 akcji w czterech obszarach: zdrowie, edukacja, ekologia i odpowiadanie na potrzeby sąsiadów obiektów należących do EPP.
  • Działaniom zespołów w 16 centrach handlowych, 6 biurowcach oraz siedzibach EPP w Warszawie i Kielcach przyświecała także chęć zaadresowania globalnych wyzwań, takich jak poprawa jakości powietrza, zwiększenie bioróżnorodności miast i uczynienie ich bardziej zielonymi, zamykanie obiegu gospodarki czy zapobieganie marnowaniu, np. żywności.

– Sytuacja ostatnich dwóch lat jeszcze bardziej zbliżyła nasze zespoły do osób mieszkających w sąsiedztwie centrów handlowych i biurowców EPP, dlatego z okazji 5. urodzin naszej firmy postanowiliśmy zrobić dla nich coś dobrego. Podzieliliśmy się na 24 lokalne zespoły, z których każdy miał za zadanie wykonać 5 dobrych uczynków – po jednym na każdy rok obecności naszej firmy na rynku. Zaowocowało to planem aż 120 dobrych uczynków na cały rok 2021, który zrealizowaliśmy w 100%, a niemal połowa energii włożonej w akcje została przeznaczona na pomoc typowo sąsiedzką, co pokazuje, jak istotne dla naszych pracowników jest odkrywanie i odpowiadanie na realne potrzeby ludzi w naszym najbliższym otoczeniu – mówi Urszula Matej-Bil, dyrektor komunikacji EPP.

Najciekawsze biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe oraz biura serwisowane na sprzedaż lub do wynajęcia. Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Myśl globalnie, działaj lokalnie

Jubileuszowe, dobroczynne gesty w ramach kampanii „5 dobrych uczynków na 5. urodziny EPP” stanowiły odpowiedź na aktualne potrzeby konkretnych ludzi, organizacji czy miejsc zlokalizowanych w sąsiedztwie centrów handlowych i biurowców EPP. Działaniom zespołów w 16 centrach handlowych, 6 biurowcach oraz siedzibach EPP w Warszawie i Kielcach przyświecała także chęć zaadresowania globalnych wyzwań, takich jak poprawa jakości powietrza, zwiększenie bioróżnorodności miast i uczynienie ich bardziej zielonymi, zamykanie obiegu gospodarki czy zapobieganie marnowaniu, np. żywności.

Przez cały 2021 rok realizowały one lokalne działania wpisujące się w cztery filary firmy: człowiek z sąsiedztwa i jego potrzeby (48% inicjatyw), ekologia (24% inicjatyw), zdrowie i aktywność fizyczna (15% akcji) oraz edukacja i budowanie kapitału intelektualnego (12% akcji).

– Poruszyło nas ogromne zaangażowanie naszych pracowników oraz poświęcony przez nich czas i wysiłek, aby wspólnie zrobić coś dobrego. Akcje charakteryzowała także niebywała pomysłowość, np. dawanie drugiego życia nieużywanym przedmiotom miało wiele odsłon. Zespoły zaskoczyły nas w tym obszarze nietuzinkowym podejściem i tak powstał punkt adopcji roślin, recykling mebli, program remontowania nieużywanych rowerów i przekazywanie ich potrzebującym, a nawet przerabianie niewykorzystywanych kredek. Wyniki urodzinowej akcji zainspirowały do opracowania i uruchomienia programu wolontariatu w EPP oraz rozwijania projektu w 2022 roku – dodaje Urszula Matej-Bil.

W trosce o najbardziej potrzebujących

Kluczowe miejsce w zeszłorocznych aktywnościach EPP zajęła pomoc potrzebującym – zorganizowano zbiórki ubrań we współpracy z organizacjami charytatywnymi i NGO, w Galerii Solnej stanęła społeczna lodówka, aby jedzenie się nie marnowało i trafiło do potrzebujących oraz „różowa skrzyneczka” z produktami higienicznymi dla kobiet w trudnej sytuacji. We wszystkich obiektach handlowych i biurowych we współpracy z lokalnymi bibliotekami i przy wsparciu gmin ruszyły bookcrossingi, w których można wymieniać się książkami. To odpowiedź firmy na wyzwania gospodarki w obiegu zamkniętym oraz promowanie czytelnictwa. Cztery zespoły zainwestowały w zdobywanie wiedzy i umiejętności ogrodniczych, aby jako pierwsze w portfelu założyć łąki kwietne – pomagając tym samym w redukcji smogu oraz zwiększając bioróżnorodność i zieloność miast. Łąki zostały wzbogacone o budki lęgowe dla ptaków i domy dla owadów. EPP wsparło finansowo, rzeczowo i pracą wolontariuszy także 32 domy opieki i dziecka, pomogło 16 schroniskom dla zwierząt i wybudowało 2 paśniki dla dzikich zwierząt.

– Jesteśmy organizacją wrażliwą na potrzeby lokalnego środowiska, w którym działamy i zorientowaną na człowieka. Dlatego element zaangażowania społecznego jest ważną częścią naszej strategii ESG, którą opublikujemy wiosną razem z pierwszym raportem ESG – podsumowała Urszula Matej-Bil.

 


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.53.185
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

PARTNERZY SERWISU

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POPULARNE



Newsletter propertynews.pl

Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail
Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!