PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Eximius Park nie tylko dla pracowników. Nowy najemca w kompleksie

Eximius Park nie tylko dla pracowników. Nowy najemca w kompleksie
Eximius Park, źródło First Property Group
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 31 sie 2020 14:03

Brytyjski inwestor podkrakowskiego Eximius Parku bardzo poważnie traktuje swoje deklaracje sprzed niespełna trzech lat. W samym ich centrum znajdują się trzy angielskie słowa, które najlepiej podsumowują strategię rozwojową parku zdefiniowaną przed laty:work-life balance, czyli równowaga między potrzebami życia zawodowego i prywatnego.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 31 sie 2020 14:03

Już w kwietniu 2018 roku, First Property Group, nowy właściciel parku deklarował zbudowanie nowoczesnej strefy sportowo-rekreacyjnej, dzięki której najemcy będą mogli nie tylko zagrać w kosza, piłkę nożną, czy siatkówkę, ale i skorzystać z zewnętrznej siłowni, czy terenu przeznaczonego na pikniki i firmowe imprezy integracyjne.

Przedszkole i żłobek: przysłowiowa „kropka nad i”!

Idea otwarcia przedszkola i żłobka od samego początku przewijała się w długofalowych planach inwestora. Ostatecznie firma znalazła doświadczonego partnera w realizacji projektu. Cezary Schiff, właściciel sieci przedszkoli i żłobków Radosne Nutki, podkreśla, że współpraca przy utworzeniu wyjątkowej placówki na terenie Eximius Parku to jego ósmy projekt tego rodzaju na przestrzeni ostatnich 17 lat.

Fakt, że nie trzeba każdego ranka pokonywać w korkach pół miasta, by na czas pracy zostawić swoje dzieci pod opieką fachowców, z pewnością będzie dla Eximius Parku atutem nie do przecenienia. Obecnie trwają prace modernizacyjno-remontowe. Zapisy do żłobka już się rozpoczęły. Placówka powinna ruszyć w październiku.

Koronawirus vs. zaufanie do pracodawcy

W ostatnich miesiącach, gdy zdecydowana większość pracowników dużych firm i korporacji nadal realizuje swoje codzienne obowiązki w trybie tzw. home office, można odnieść wrażenie, że zarówno z perspektywy pracowników jak i pracodawców rośnie znaczenie nie tylko oddziaływania siły marki poszczególnych firm (jako potencjalnych pracodawców), ale i bogata oferta dodatkowych atutów, które cechują konkretną lokalizację, a więc takie czynniki jak przestronne biura, tereny zielone wokół firmy, cisza i spokój, wreszcie dostęp do infrastruktury i usług, które nawiązują bezpośrednio do potrzeb „poza pracą” – od możliwości zrobienia zakupów, odebrania czy nadania przesyłki, aż po codzienny trening połączony z dostępem do zdrowych i różnorodnych posiłków.

Możliwość odwiedzenia swojego dziecka każdego dnia podczas przerwy w pracy, w ramach krótkiego spaceru i oderwania myśli od spraw zawodowych, wydaje się być przykładem zupełnie nowej jakości w myśleniu o potrzebach pracownika.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.208.202.194
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!