PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Frontem do... czyli przestrzeń pracy dla pracownika 4.0

Frontem do... czyli przestrzeń pracy dla pracownika 4.0
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 30 wrz 2019 15:08

Coraz więcej firm w Polsce decyduje się na zmianę aranżacji biura oraz stworzenie bardziej komfortowych i przyjaznych warunków pracy. Przy tego typu zmianach, ważny jest nie tylko przyjemny dla oka design, lecz przede wszystkim to, jakie tak naprawdę są potrzeby współpracownika. Czy podmioty oferujące usługi profesjonalne zajmujące się np. prawem, podatkami lub kwestiami finansowymi również podążają za tym HR-owym trendem?

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 30 wrz 2019 15:08

Przy wyborze pracy głównie kierujemy się możliwościami rozwoju, warunkami finansowymi, coraz częściej też dobrą atmosferą pracy, zachowaniem work-life balance oraz benefitami w postaci karty sportowej i pakietu medycznego. Stworzenie przyjaznych warunków okazuje się jeszcze istotniejsze
w kontekście tego, że aż 54 proc. badanych jest w stanie polecić firmę w której pracuje ze względu na panującą w niej atmosferę. Jak obserwujemy, poziom komfortu w miejscu pracy jest niezwykle ważny, oczywiście potrzeby te mogą być odmienne i wynikać ze specyfiki branży. Badania wykazują, że najbardziej istotny dla pracowników jest dostęp do nowych technologii, jednak zaraz po tym aż 46% badanych wskazuje na design biura, a także komfort pracy. 

Przykładem może być nowa siedziba Kancelarii Ożóg Tomczykowski, która w odpowiedzi na prośby współpracowników, nie tylko zmieniła adres siedziby, ale zaaranżowała biuro w taki sposób, aby każda indywidualna potrzeba została zaspokojona.

Kancelaria Ożóg Tomczykowski przeniosła swoją siedzibę do ekskluzywnego biurowca przy al. Jerozolimskich. Nowa przestrzeń biurowa to ponad 800 mkw na najwyższym piętrze budynku. Oprócz komfortowego biura, zespół ma do swojej dyspozycji duży taras, z którego rozpościera się widok na warszawski skyline. Nowe Biuro to nie tylko nowe meble i ładnie zaprojektowane pokoje, są to też nowoczesne i oszczędne rozwiązania jakie zostały zastosowane w całym biurowcu.

- Decyzja o zmianie siedziby podyktowana była potrzebą zlokalizowania naszego biura w prestiżowym otoczeniu, które koresponduje z wysoką jakością naszych usług - mówi Paweł Tomczykowski, Prezes Zarządu Kancelarii Ożóg Tomczykowski.

Nowe biuro Kancelarii usytuowane jest w centrum Warszawy. Doskonałe położenie, dostępność różnorodnych środków komunikacji (Metro, Dworzec Centralny, Stacja Kolei dojazdowej, tramwaje i autobusy) a także otoczenie punktów usługowych spełnia jeden z najważniejszych wymogów pracowników odnoszący się do czasu i łatwości dojazdu. Jako, że żyjemy szybko i intensywnie, lubimy załatwiać rzeczy „po drodze”.

Sam budynek charakteryzuje się elegancką, nowoczesną architekturą i mimo swojej lokalizacji zachowuje kameralny charakter, m.in. dzięki doskonałej akustyce. Ponadto, biurowiec posiada optymalny dostęp do światła, zastosowane są w nim rozwiązania minimalizujące zużycie wody, zasilany jest wyłącznie z odnawialnych źródeł energii oraz posiada energooszczędne windy. Co więcej, użyte systemy okienne zapobiegają przegrzewaniu się budynku.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.228.109
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.