PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Giant Office w Poznaniu oddany do użytku

Giant Office, mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 23 cze 2020 08:44

Budimex sfinalizował projekt inwestycji usługowo-biurowej Giant Office w Poznaniu, przekazując obiekt do użytkowania. Wysokiej klasy budynek posiada certyfikat ekologiczny BREEAM na poziomie Very Good. Wartość zrealizowanego projektu to 90 mln zł. Inwestorem jest Giant Invest. Za projekt odpowiada biuro CDF Architekci.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 23 cze 2020 08:44

Giant Office to nowoczesny i imponujący obiekt biurowy, który powstał na poznańskim Górczynie. Jego efektowna elewacja wykonana z betonu, cegły i szkła nadaje inwestycji niepowtarzalnego charakteru. Budynek został zaprojektowany z dbałością o najmniejsze szczegóły. Zastosowano w nim także szereg innowacyjnych i ekologicznych rozwiązań. Dzięki temu Giant Office to energooszczędny biurowiec utrzymujący optymalną temperaturę zimą i nie przegrzewający się latem.

To także jeden z największych budynków tego typu w mieście. Jego łączna powierzchnia użytkowa to ponad 30 tys. mkw., z czego ponad 15 tys. mkw. jest przeznaczonych na działalność biurową, a prawie 2 tys. mkw. na usługową. Zróżnicowanie funkcjonalne znajduje swoje odzwierciedlenie w formie architektonicznej budynku. Parter przeznaczony pod powierzchnie handlowo-usługowe został wyraźnie oddzielony stylistycznie od kondygnacji biurowych. Wyróżnia go niezwykła elewacja wykonana z imitacji kamienia naturalnego. Fasada wyższych pięter została zrobiona z ręcznie formowanej cegły i 4-metrowych szklanych elementów.

- Przekazujemy do użytkowania kolejny nowoczesny i sprzyjający środowisku budynek biurowy. Budimex posiada szerokie doświadczenie w realizacji tego typu projektów dlatego z radością wpisujemy poznański Giant Office do portfolio inwestycji zmieniających oblicze polskich miast – mówi Artur Popko, Wiceprezes Zarządu Budimex SA.

Ciekawa prezencja obiektu to nie jedyny atut inwestycji. Dużą zaletą Giant Office jest przemyślana przestrzeń biurowa, której układ został wyznaczony w oparciu o przeprowadzoną analizę doświetlenia budynku, tak aby wszystkim jego użytkownikom korzystało się z niej jak najefektywniej i najprzyjemniej. Cztery niezależne piony komunikacyjne ułatwiają podział metrażu piętra na poszczególnych najemców. Istotnym czynnikiem organizacji przestrzeni jest możliwość wydzielenia zarówno wygodnych powierzchni typu open-space jak i pomieszczeń gabinetowych. Co więcej, przyszli najemcy będą mogli wykończyć swoje biura w odpowiedni dla nich sposób i dopasować wystrój do charakteru firmy.

Oprócz strefy biurowej i powierzchni handlowej powstał tu również hol główny, który zaprojektowano w formie ciągu komunikacyjnego, łączącego strefę zewnętrzną budynku z wewnętrznym dziedzińcem. Jasnoszara posadzka w tej części obiektu kolorystycznie przechodzi płynnie w przestrzeń patio.

  • 1
  • 2

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.59.63
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!