PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Home office czy powrót do biura? Fujitsu nie ma dylematu

Home office czy powrót do biura? Fujitsu nie ma dylematu
Aleksandra Durzyńska-Prochowska, dyrektor zarządzająca Poland GDC, Fujitsu Technology Solutions
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 28 wrz 2020 13:32

Dla wielu firm - Fujitsu nie jest tutaj odosobnione - w nowej normalności zarządzanie zespołem rozproszonym nie jest już wyjątkiem, tylko standardem. Przestawiamy się także na integrację w wersji online, bo pomimo znoszenia różnych obostrzeń, na razie jest ona jedyną akceptowalną przez nas metodą. Dla wielu pracowników biuro to już nie miejsce codziennej pracy, lecz przestrzeń, w której w bezpieczny sposób można przeprowadzić spotkanie zespołowe i komfortowo porozmawiać o bieżących tematach - mówi dla PropertyNews.pl Aleksandra Durzyńska-Prochowska, dyrektor zarządzająca Poland GDC, Fujitsu Technology Solutions.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 28 wrz 2020 13:32

Jak wygląda powrót do biura Fujitsu Technology Solutions? 

Aleksandra Durzyńska-Prochowska: Od początku pandemii większość naszych pracowników pracuje z domu, zamierzamy kontynuować taki sposób pracy przez najbliższe kila miesięcy. Jest to też spójne z globalnym podejściem naszej firmy, według którego cały czas najbardziej preferowanym, bezpiecznym sposobem pracy jest praca zdalna. Udowodniliśmy, że potrafimy dostarczać serwisy i produkty naszym klientom z równie dobrymi wynikami nie tylko, gdy wszyscy jesteśmy fizycznie w biurze, ale także zdalnie.

Na jaką skalę ma miejsce home office? 

Od początku pandemii proaktywnie i dla bezpieczeństwa naszych pracowników, umożliwiliśmy praktycznie wszystkim pracę z domu. Fizycznie z biura pracuje tzw. skeleton staff, czyli pracownicy działów wspierających oraz kluczowi pracownicy operacyjni, których obowiązków służbowych po postu nie da się przenieść do domów – pracownicy działu IT (wydawanie, przyjmowanie sprzętu IT), działu HR (przyjmowanie umów, drukowanie i przygotowywanie umów, administracja dokumentów, przyjmowanie pracowników do pracy), dział Recepcji. Zdecydowaliśmy się, aby nowo przyjętych agentów pierwszej linii wsparcia technicznego, wdrażać przez pierwsze 2-3 tygodnie z biura, aby lepiej, szybciej i efektywniej mogli nauczyć się środowiska pracy, narzędzi i kultury organizacyjnej od starszych koleżanek i kolegów po fachu. Okres wdrażania z biura pozwala tez lepiej nawiązać kontakt i relację między pracownikiem a przełożonym.

Co oznacza dla Państwa bezpieczne biuro? 

To biuro spełniające wszystkie wymagania oraz zalecenia BHP oraz optymalnie zaaranżowane. To miejsce, w którym pracownicy moga konstruktywnie porozmawiać ze swoimi kolegami i koleżankami z zespołu/ów i wiedzą, że mają zabezpieczone wszelkie narzędzia niezbędne do pracy.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.232.51.240
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!