Idealny projekt inwestycyjny to...


Zagraniczne fundusze aktywnie monitorują sytuację w Polsce. Jednym z najważniejszych czynników jest znalezienie przez nich budynku, który spełnia ich potrzeby. Michał Wachowicz z Cushman & Wakefield tłumaczy, jak wzmocnić wartość takiego projektu.
- Budynek dobrej jakości i w dobrej lokalizacji zawsze będzie atrakcyjnym produktem - zapewnia Wachowicz.
Jak dodaje, odpowiednio zaplanowane działania PR i marketingowe potrafią pomóc w dotarciu np. do szerszej grupy potencjalnych najemców. - Dodatkowo możemy rozważyć wykorzystanie niestandardowych materiałów lub organizowanie różnego typu wydarzeń dla wyselekcjonowanej grupy klientów. W procesie sprzedaży nieruchomości ważne jest przygotowanie najwyższej jakości prezentacji projektu wraz z potencjałem lokalizacji oraz najważniejszymi parametrami inwestycyjnymi. Kluczem do sukcesu jest jednak dogłębna znajomość rynku międzynarodowego i umiejętność dopasowania oferty do potrzeb potencjalnych inwestorów - tłumaczy.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)
Odpowiedz-
0
0