Irydion tworzy pokazowe biuro i zmienia identyfikację wizualną

W budynku Irydion otwarto tzw. showroom, czyli zaaranżowaną przykładową powierzchnię biurową. Na ponad 1 000 mkw. stworzono gotową umeblowaną przestrzeń typu open space.
Irydion zakończył również proces zmiany identyfikacji wizualnej - powstało nowe logo oraz strona internetowa obiektu (www.irydion.com.pl). Właściciel planuje także odświeżenie recepcji głównej budynku jesienią tego roku.
Irydion położony jest na warszawskim Żoliborzu - dynamicznie rozwijającej się lokalizacji biurowej, stanowiącej ciekawą alternatywę szczególnie dla firm cieniących sobie bliskość Centrum, dobrą komunikację i dostęp do terenów zielonych. Obiekt cechuje bardzo dobra ekspozycja - w pierwszej linii zabudowy, na zbiegu ul. Powązkowskiej i Krasińskiego. Największym atutem budynku jest właśnie lokalizacja - z łatwym i szybkim dojazdem do ścisłego centrum Warszawy, bliskością przystanków komunikacji publicznej oraz stacji metra Plac Wilsona, a jednocześnie w pobliżu trasy S8. Ważna jest również bliskość centrów handlowych Klif i Arkadia.
Irydion oferuje łącznie ok. 9 200 mkw. powierzchni najmu, na 5 kondygnacjach naziemnych. Obecnie w budynku dostępne jest około 2 000 mkw. powierzchni biurowej, którą można elastycznie dzielić na mniejsze moduły od 200 do 1 000 mkw. na jednym piętrze. Dodatkowym atutem projektu jest budynkowy współczynnik powierzchni wspólnych wynoszący 0 procent.
Właścicielem obiektu jest Aviva Investors Central European Property Fund. Wyłącznym agentem ds. wynajmu powierzchni biurowej w budynku Irydion jest międzynarodowa firma doradcza JLL. Meble do części pokazowej udostępniły firmy Mikomax i Aquina.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.