PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Jak proptech zmienia rynek nieruchomości?

Jak proptech zmienia rynek nieruchomości?
Fot. Shutterstock
  • Autor: PropertyNews.pl/Grażyna Kuryłło
  • Dodano: 08 lis 2018 09:54

Tej machiny nie da się zatrzymać. Branża nieruchomości musi inwestować w nowe technologie. Które z nich są absolutnym must-have i co stało się największym wyzwaniem? Bezpieczeństwo, oszczędności, przewaga konkurencyjna - jak proptech zmienia rynek nieruchomości? To jeden z tematów tegorocznej konferencji Property Forum 2019. Częścią wydarzenia będzie też Proptech Festival - konkurs skierowany do twórców innowacyjnych technologii dla nieruchomości.

  • Autor: PropertyNews.pl/Grażyna Kuryłło
  • Dodano: 08 lis 2018 09:54

Często słyszymy opinie, że sektor nieruchomościowy jest konserwatywny i mało otwarty na nowości. Co na to Królewski Instytut Dyplomowanych Rzeczoznawców RICS, organizacja, która w tym roku obchodzi 150 lat? 

Tina Paillet, Chair RICS Board in Europe: Trzeba przyznać, że branża nieruchomościowa jest bardzo tradycyjnym segmentem. Jednak to nie znaczy, że nie możemy być otwarci na nowości i zmiany. Jesteśmy w RICS świadomi, że przyszłość rynku leży w rozwoju sektora proptech. RICS od półtora wieku działa w interesie dobra publicznego. Staramy się upowszechniać wiedzę na temat nowych technologii, zwłaszcza że nieruchomości są jednym z ostatnich segmentów gospodarki, do którego wkracza proptech. To najlepszy dowód na to, że tradycja nie oznacza zamknięcia się na nowoczesność. 

Jak w takim razie przekonać przywiązaną do tradycji branżę, by zaczęła korzystać z rozwiązań proptechowych? 

Należy zmienić myślenie. Nakierować je na klienta, czyli użytkownika budynku. To on tworzy wartość obiektu, ponieważ budynki przez nikogo nie używane nie mają żadnej wartości. Dlatego uważam, że absolutnie najważniejsze jest zrozumienie, czego potrzebuje i szuka użytkownik nieruchomości. Tymczasem przez wiele lat byliśmy branżą skoncentrowaną na produkcie. Dzisiaj biznes nieruchomościowy musi być sfokusowany na kliencie.

 

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.210.22.132
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.