PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Jak wybrać najlepszą lokalizację dla biura?

Jak wybrać najlepszą lokalizację dla biura?
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 12 lis 2020 14:30

Doświadczeni doradcy na rynku nieruchomości mają w zwyczaju powtarzać, że przy wyborze nowego biura kluczowe znaczenie mają 3 zasadnicze czynniki: lokalizacja, lokalizacja oraz lokalizacja. Przyjrzyjmy się aspektom, jakie warto wziąć pod uwagę, poszukując adresu dla naszej firmy.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 12 lis 2020 14:30

Pierwszy aspekt, nad jakim na pewno należy się pochylić, to ogólny scenariusz rozwoju firmy. Jeśli planujemy sukcesywny wzrost zatrudnienia, biura należy szukać w takim miejscu, w którym możliwe będzie wynajęcie dodatkowych powierzchni w nieodległym czasie. Aby pracować komfortowo, zespół potrzebuje przestrzeni – „upchnięcie” kolejnych pracowników w biurze, które wynajmowaliśmy z myślą o aktualnym na tamten czas składzie osobowym, rzadko kiedy sprawdza się w praktyce.

Wybór lokalizacji biura warto też uzależnić od rodzaju prowadzonej działalności. Dla firm, w których istotną rolę odgrywa bezpośredni kontakt z klientem, najlepszą opcją będzie reprezentacyjna siedziba w ścisłym centrum miasta. Ta zasada dotyczy szczególnie podmiotów z branży finansowej, ubezpieczeniowej czy prawnej, ale także dynamicznie rosnące firmy kreatywne i technologiczne, którym zależy na budowaniu wizerunku wśród obecnych i potencjalnych pracowników.

Dojazd – sprawa kluczowa

Kolejny aspekt jest dość prozaiczny, co bynajmniej nie umniejsza jego randze. Mowa tu oczywiście o skomunikowaniu naszego biura z innymi częściami miasta. Biuro to miejsce, w którym znajdujemy się zazwyczaj pięć dni w tygodniu (mniej, jeżeli firma pracuje w trybie zdalnym lub hybrydowym). Dobrze więc, jeśli wszyscy pracownicy będą mogli do niego wygodnie dojechać. Jak podpowiadają eksperci, nie tylko samochodem.

– W rozmowach z firmami poszukującymi biura kładziemy duży nacisk na kwestie dojazdu. Zawsze powtarzamy, że należy się dobrze wsłuchać w to, co mają nam do powiedzenia sami pracownicy, gdyż to oni stanowią najcenniejszy zasób organizacji – podkreśla Monika Hryniewicz, Head of Leasing w firmie OPG Property Professionals zajmującej się doradztwem i reprezentacją najemców w rozmowach z właścicielami biur. – Dostępność miejsc parkingowych to oczywiście zawsze kwestia kluczowa, choć w myśl ekologicznych trendów coraz więcej osób dojeżdża do pracy komunikacją miejską, rowerem lub hulajnogą. Poszukując biura, warto zatem zwrócić uwagę na znajdującą się w pobliżu infrastrukturę komunikacyjną – dodaje.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.216.79.60
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!