W ciągu ostatnich kilkunastu lat polski rynek nieruchomości rozwijał się bardzo dynamicznie. Duża liczba realizowanych inwestycji i wydanych pozwoleń na budowę, coraz więcej transakcji na rynku biurowym, a także rosnąca wartość budynków potwierdzają doskonałą kondycję sektora biurowego. Z drugiej strony - rosnąca konkurencja wymusza na właścicielach nieruchomości ciągłe udoskonalanie procesów sprzedażowych. Korzystanie z profesjonalnych usług marketingowych staje się warunkiem koniecznym dla skutecznej komercjalizacji obiektu - uważa Małgorzata Frąckiewicz, Property Marketing Manager, Dział Powierzchni Biurowych, Cushman & Wakefield
Rosnące znaczenie pracy zespołowej, rozwój nowych technologii, popularyzowanie ekonomii współdzielenia (sharing economy), wejście na rynek pracy pokolenia Millennialsów wraz ze zmieniającymi się oczekiwaniami pracowników względem środowiska i stylu pracy oraz filozofia work-life balance, to główne czynniki mające istotne znaczenie w postrzeganiu budynków biurowych przez użytkowników i kształtowaniu ich nowego charakteru. Odpowiednie zaplanowanie przestrzeni biurowej jest obecnie równie istotne, co lokalizacja – jeśli nie ważniejsze.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (90%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL