PARTNERZY PORTALU


Jakich biur szuka sektor usług biznesowych - raport

Jakich biur szuka sektor usług biznesowych - raport
  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 11 wrz 2012 17:04

Elastyczność, wydajność powierzchni biurowej i bezpieczeństwo działalności to kluczowe wymogi stawiane przez sektor nowoczesnych usług biznesowych przy wyborze siedziby - wynika z raportu przygotowanego przez Jones Lang LaSalle, Skanska oraz Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych.

  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 11 wrz 2012 17:04

W ciągu ostatnich kilku lat Polska osiągnęła pozycję lidera pod względem wielkości zatrudnienia w sektorze nowoczesnych usług biznesowych w Europie Środkowo-Wschodniej i stała się jedną z kluczowych lokalizacji na światowej mapie outsourcingu dla inwestycji tego typu. Według danych Związku Liderów Sektora Usług Biznesowych w Polsce (ABSL), do końca 2012 roku branża będzie zatrudniać już około 100 tysięcy osób. Z kolei, średni roczny wzrost liczby pracowników sektora w latach 2008-2011 wyniósł około 20%. Dlatego też, firmy świadczące usługi outsourcingu lub tworzące swoje centra usług w Polsce, stały się głównym motorem napędowym popytu na powierzchnie biurowe w dużych, a nawet mniejszych ośrodkach miejskich na terenie kraju.

Wymagania funkcjonalne i techniczne najemców z branży outsourcingu można sprowadzić do trzech kluczowych płaszczyzn. Są nimi: elastyczność i wydajność powierzchni biurowej oraz bezpieczeństwo działalności.

Najciekawsze biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe oraz biura serwisowane na sprzedaż lub do wynajęcia. Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Elastyczność powierzchni biurowej
Firmy z branży nowoczesnych usług dla biznesu działają przede wszystkim w przestrzeniach otwartych, tzw. „open space", przy czym, w przypadku zdecydowanej większości respondentów, powierzchnia biurowa obejmuje wydzielone części przeznaczone na sale konferencyjno-szkoleniowe. W przypadku 37% firm stanowiły one 10% do 20% powierzchni biura, a dla kolejnych 37% - do 10% całkowitej powierzchni najmu.

- Aranżacja typu „open space" daje możliwość swobodnego i elastycznego zaprojektowania wnętrza z uwzględnieniem takich sposobów optymalizacji powierzchni jak współużytkowanie biurek. Kluczowa jest łatwość dostosowania powierzchni do zmieniających się potrzeb, szczególnie w zakresie liczby pracowników - komentuje Anna Kot, dyrektor Działu Agencji Biurowej i Reprezentacji Najemców, Jones Lang LaSalle.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.239.160.86
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!