PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Kazimierz odnawia certyfikat

Kazimierz odnawia certyfikat
Kazimierz Office Center
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 30 wrz 2020 09:48

Krakowski biurowiec Kazimierz Office Center ponownie przeszedł proces certyfikacji BREEAM In-Use. W obu kategoriach – Asset Performance oraz Building Management – uzyskał jedną z najwyższych ocen "Excellent". Za zarządzanie i wynajem biurowca odpowiada BNP Paribas Real Estate Poland. Właścicielem budynku jest GLL Real Estate Partners.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 30 wrz 2020 09:48

- Kazimierz Office Center to przykład biurowca, w którym efektywne i mądre zarządzanie idzie w parze z wysokiej klasy rozwiązaniami technicznymi i technologicznymi zastosowanymi w budynku. Przyznana ponownie bardzo wysoka ocena ekocertyfikacji dowodzi, że takie podejście gwarantuje utrzymanie wysokiej jakości i wartości budynku - mówi Magdalena Ruta, Head of Office Asset Management Poland, GLL Real Estate Partners GmbH.

W 2017 roku zlokalizowany w sąsiedztwie Galerii Kazimierz i mostu Kotlarskiego biurowiec był jednym z pierwszych w Krakowie, który mógł pochwalić się  tak wysoką oceną ekocertyfikatu przyznawanego przez Building Reaserch Establishment Global. Po trzech latach jakość budynku, który na pięciu piętrach oferuje ponad 16 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni biurowej, sposób zarządzania nim, a także jego wpływ na środowisko pozwoliły ponownie wystawić kompleksowi Kazimierz Office Center ocenę "Excellent". Proces certyfikacji obejmuje ocenę kilkudziesięciu czynników, m.in.: efektywność energetyczną obiektu, sposób gospodarowania odpadami czy ograniczanie emisji zanieczyszczeń.

- Cieszy nas, że budynek po raz kolejny wpisał się w standardy certyfikacji BREEAM na poziomie „Excellent”. Wspierając najemców, widzimy, że coraz bardziej zwracają uwagę na to, że dany biurowiec zaprojektowano i wybudowano zgodnie z zasadami zrównoważonego budownictwa, że jest przyjazny środowisku i energooszczędny. Do tego jest też zarządzany w sposób, który minimalizuje jego wpływ na otoczenie, a maksymalizuje komfort pracy i przebywania w nim. To niezwykle istotna kwestia szczególnie dla kilkuletnich biurowców, które chcą zyskiwać na wartości i rywalizować z młodszymi konkurentami - mówi Małgorzata Sęk, Senior Property Manager w BNP Paribas Real Estate Poland.

W biurowym standardzie kompleksu znajdują się: podwieszane sufity, podnoszone podłogi, a także systemy BMS i HVAC oraz nowoczesne systemy telekomunikacyjne zapewniające komfort i stabilność pracy. W Kazimierz Office Center, poza 16 tys. mkw. powierzchni biurowej klasy A, znajdują się też lokale usługowe, a pracownicy i goście mogą skorzystać z dwukondygnacyjnego parkingu podziemnego mieszącego ponad 200 stanowisk. Dużym atutem biurowca jest prawidłowe doświetlenie światłem naturalnym większości powierzchni, a także sąsiedztwo nowoczesnego centrum handlowo-rozrywkowego z bogatą ofertą nie tylko sklepów i punktów usługowych, ale także strefy gastronomicznej. Jedynym z głównych najemców biurowca jest State Street Bank, globalna instytucja finansowa świadcząca usługi dla inwestorów instytucjonalnych, m.in. funduszy i ubezpieczycieli.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.210.11.249
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!