Obecnie Uber Eats działa w 200 miastach na całym świecie. Wśród nich znajdują się lokalizacje, w których do tej pory nie są dostępne podstawowe usługi Ubera - przejazdy pasażerskie na żądanie.

W ciągu ubiegłego roku Uber Eats był tą częścią działalności firmy, która przynosiła jej najwięcej wizerunkowych korzyści i cieszyła się rosnącą popularnością wśród użytkowników. Odpowiedzialny za Uber Eats Jason Droege potwierdził, że w ciągu roku od marca 2016 r. do 2017 r. liczba przejazdów wykonanych przez kierowców dowożących jedzenie wzrosła 24-krotnie.

Zdaniem serwisu BuzzFeed, duża część działalności Uber Eats związana jest ze współpracą z siecią McDonalds. Kierowcy Ubera dostarczają jedzenie z niemal 7 tys. placówek tych fast foodów w 20 różnych krajach. Łącznie dowozy jedzenia z McDonalds stanowią około 9 proc. wszystkich zamówień w ramach platformy.

Uber Eats przynosi zyski w około jednej czwartej krajów, w których dostępna jest ta usługa. W niektórych lokalizacjach radzi sobie lepiej, niż usługi przejazdów oferowane przez Ubera - zaznaczył serwis The Verge, przywołując słowa Droege, który miał stwierdzić, że "Uber Eats jest większym sukcesem, niż wcześniej zakładano".

Najciekawsze biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe oraz biura serwisowane na sprzedaż lub do wynajęcia. Zobacz oferty na PropertyStock.pl