PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Kolejne firmy z branży logistycznej otwierają oddziały ww Wrocławiu

Kolejne firmy z branży logistycznej otwierają oddziały ww Wrocławiu
mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 12 gru 2019 16:22

Dynamika rynku, ogromny potencjał inwestycyjny i wykwalifikowana kadra - te czynniki umożliwiają międzynarodowym firmom z branży logistycznej intensywny rozwój. Aby działać skutecznie, nowe oddziały otwierają we Wrocławiu. W ten sposób Polska staje się znaczącym strategicznie rynkiem dla cyfrowej transformacji europejskiej logistyki. Jakie inne zalety są ważne dla przedsiębiorców?

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 12 gru 2019 16:22

Coraz więcej dużych przedsiębiorstw z branży logistycznej o zasięgu międzynarodowym dostrzega dynamiczny rozwój Wrocławia i jego ogromny (jak podkreślają) potencjał inwestycyjny. Otwierając oddziały w stolicy Dolnego Śląska, intensyfikują rozwój i zwiększają aktywność na rynku polskim. Przykładem jest firma TIMOCOM z Niemiec, dostarczająca nowoczesne rozwiązania cyfrowe dla branży TSL (transport, spedycja, logistyka). Ma przedstawicielstwa w Polsce, Czechach i na Węgrzech, a zasięgiem usług obejmuje 44 kraje Europy. TIMOCOM działa na polskim rynku od 20 lat. W związku z intensywnym rozwojem w 2019 roku firma otworzyła nowy oddział we Wrocławiu. Jej przedstawiciele tłumaczą, że w ten sposób Polska staje się znaczącym strategicznie rynkiem dla cyfrowej transformacji europejskiej logistyki. Skorzystają na tym zarówno firmy transportowe oraz spedycyjne, jak i klienci z sektorów przemysłu i handlu. – Polska, ze względu na wysoki wolumen przewozowy i udostępniane zasoby transportowe, jest znaczącym rynkiem dla logistyki oraz cyfrowej transformacji branży logistycznej w Europie, dlatego też zdecydowaliśmy się na utworzenie nowej lokalizacji – podkreśla Tim Thiermann, dyrektor zarządzający TIMOCOM.

Międzynarodowe przedsiębiorstwo ma konkretne plany rozwojowe. W ciągu roku chce zwiększyć liczbę pracowników w Polsce ponad dwukrotnie oraz zainwestować ok. 10 mln euro. W osiągnięciu celów ma pomóc wrocławski oddział, który znalazł miejsce w przestrzeni CitySpace w Aquarius Business House przy ul. Swobodnej. Wybór lokalizacji w samym sercu miasta i typu biura był bardzo ważny. – CitySpace oferuje nowoczesne i w pełni umeblowane biura. Dodatkowo dzięki open space mamy tutaj elastyczną przestrzeń do pracy. Należy podkreślić, że zawsze zależało nam na dobrej komunikacji między pracownikami, a zaoferowane przez CitySpace warunki idealnie temu sprzyjają – zaznacza Radosław Groński, marketing manager w TIMOCOM Polska. – Niezwykle cieszy nas fakt, że międzynarodowe firmy znajdujące się na różnych etapach działalności i w różnym stadium rozwoju wybierają Wrocław i nasze serwisowane przestrzenie biurowe. Zainteresowanie takimi biurami wzrasta, co widać także na przykładzie branży IT – zauważa Magdalena Śnieżek, regional manager CitySpace. 

4 Design Days 2020: ikony designu, najwięksi architekci, projektanci, producenci, deweloperzy o inspiracjach i trendach w architekturze i designie. Już 6-9 lutego 2020 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. Zarejestruj się!

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.55.175
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!