PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Komercjalizacja Monopolis osiągnęła poziom ponad 80 proc.

Komercjalizacja Monopolis osiągnęła poziom ponad 80 proc.
mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 09 gru 2019 15:31

W listopadzie grono najemców kompleksu powiększyło Monocafe, w grudniu uzyskano pozwolenie na użytkowanie, a w najbliższych dniach do swoich nowych przestrzeni wprowadzi się pierwszy najemca biurowy, czyli szwajcarski koncern Clariant. W ubiegłym tygodniu bowiem została podpisana umowa najmu ponad 1000 mkw. powierzchni biurowej z Digital New Agency, a tym samym komercjalizacja łódzkiego projektu osiągnęła poziom ponad 80 proc.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 09 gru 2019 15:31

Digital New Agency (DNA) jest firmą wspierającą klientów w obszarach nowych technologii, innowacji oraz marketingu. DNA skupia przedsiębiorców, pasjonatów programowania i nowych mediów, którzy oferują doświadczenie zdobywane w prowadzeniu własnych biznesów i rozwijaniu startupów. Główna siedziba firmy mieści się w Sztokholmie, a od 2018 roku działa jej biuro w Łodzi. Łódzka spółka odpowiada za branżę technologiczną i specjalizuje się w budowaniu zespołów, które tworzą produkty cyfrowe.

Nowe biuro znajdzie się w głównym budynku historycznym dawnych zakładów Monopolu Wódczanego, widocznym od strony ulicy Kopcińskiego.

– Przygotowaliśmy się do wyboru nowej lokalizacji biura przez kilka miesięcy. W pierwszej kolejności zapytaliśmy nasz zespół o wymarzone miejsce pracy. Najczęściej wymienianym aspektem była chęć przeprowadzki do nowoczesnych pofabrycznych wnętrz oddających ducha naszego miasta. Szukaliśmy przestrzeni o wysokim standardzie, funkcjonalnej, niebanalnej architektonicznie i w dobrze skomunikowanej lokalizacji. Wreszcie, zależało nam na miejscu, które zaimponuje naszym klientom i partnerom biznesowym. Nie mamy wątpliwości, że Monopolis spełnia wszystkie te kryteria – mówi Radosław Kozłowski, Prezes Zarządu Digital New Agency Poland

Warto wspomnieć, że docelowo w łódzkim biurze DNA pracować będzie około 80 osób. Już na etapie projektowania przestrzeni przyjmowane są takie rozwiązania, które sprawią, by była ona dla nich jak najbardziej optymalna.

– Kolejny najemca Monopolis, innowacyjna firma z branży IT, to wyraźny sygnał dobrej passy na łódzkim rynku powierzchni biurowych. Zarówno podpisanie umowy z firmą Digital New Agency, jak i liczba odbywanych rozmów z potencjalnymi użytkownikami daje powody do optymistycznego patrzenia w przyszłość. Cieszy mnie fakt, że nareszcie mamy w Łodzi odpowiednią ilość powierzchni biurowej najwyższej klasy, która znacznie zwiększa konkurencyjność naszego miasta w oczach potencjalnych inwestorów mówi Krzysztof Witkowski, Prezes Zarządu spółki Virako.

4 Design Days 2020: ikony designu, najwięksi architekci, projektanci, producenci, deweloperzy o inspiracjach i trendach w architekturze i designie. Już 6-9 lutego 2020 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. Zarejestruj się!

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.12.79
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!