Koncerty w Koszykach dla stęsknionych klientów


Jak zmieniają się relacje z szefem, gdy nie widzimy go na co dzień w firmie? Na to m.in. pytanie odpowiadali w zeszłym tygodniu słuchacze Radia Kolor w konkursie związanym z akcją Globalworth „Tęsknię za biurem”. Wygrał Sebastian, który uważa się za szczęściarza, bo jego szef nie wymaga odpowiedzi na maila w ciągu trzech minut. Laureat dostał voucher na 150 zł do zrealizowania w restauracjach Hali Koszyki.
Hala Koszyki jest nietypowym miejscem, ponieważ z powodzeniem łączy gastronomię, handel i biura, ale prawdziwą popularność zdobyła nie tylko dzięki restauracjom , ale też koncertom i wydarzeniom kulturalnym.
- Przed pandemią bardzo często organizowaliśmy wydarzenia muzyczne w Hali Koszyki, nie tylko w weekendy. W tygodniu odbywały się między innymi koncert jazzowe. Nasza scena muzyczna zdążyła już wyrobić sobie niezłą renomę w branży. Brakuje nam tych emocji, więc teraz, w tych trudnych czasach, próbujemy działać z koncertami online - przyznaje Piotr Krowicki, Marketing Manager Hali Koszyki, której właścicielem jest Globalworth.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.