PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Kryzys szansą dla elastycznego podejścia do nieruchomości

Kryzys szansą dla elastycznego podejścia do nieruchomości
Fot. Mat. prasowe.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 06 lip 2020 13:22

Pod pewnymi względami sytuacja spowodowana epidemią Covid-19 stanowi próbę ognia. Kto jest gotów wykorzystać nowe rozwiązania technologiczne, aby utrzymać zadowolenie najemców i ich komfort z korzystania z powierzchni biurowej, a z drugiej strony dostarczyć wartość właścicielom nieruchomości i wesprzeć ich w odnalezieniu się w nowej rzeczywistości?

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 06 lip 2020 13:22

Utrzymanie bezpieczeństwa w budynkach musi być najwyższym priorytetem dla każdego zespołu zarządzającego nieruchomościami. Dlatego utrzymanie w bezwzględnej czystości miejsc o dużym natężeniu ruchu jest kluczowe. Częstotliwość czyszczenia i dezynfekcji powierzchni znacznie wzrosła. Stworzy to potrzebę stałego monitorowania przestrzeni, w celu optymalizacji takich usług. Zarządzający będą mogli wykorzystać w tym celu zarówno informacje z inteligentnego systemu BMS, jak i z innych źródeł np. dedykowanych sensorów lub innych urządzeń, które pomogą w takich działaniach.

Kolejnym wyzwaniem, przed którym stoją zarówno właściciele budynków, jak i sami najemcy jest bezpieczeństwo pracowników w strefach wspólnych oraz w samych biurach.

- Zdajemy sobie sprawę z ogromnego wyzwania, jakim jest przygotowanie odpowiedniej strategii obejmującej wszystkie wytyczne związane z zapewnieniem bezpieczeństwa pracownikom po ich powrocie do biur. W związku z tym przygotowaliśmy przewodnik dotyczący ponownego zajmowania powierzchni biurowych. W ten sposób wspieramy naszych klientów w przygotowaniu strategii minimalizacji ryzyka, a także w opracowaniu procedur i wytycznych dotyczących dostosowania powierzchni biurowej do nowych wymogów bezpieczeństwa” – mówi Neil McLocklin, partner w Knight Frank, szef działu Doradztwa Strategicznego EMEA.

Nawet gdy sytuacja już się ureguluje, konieczne będzie stałe monitorowanie kwestii bezpieczeństwa poprzez wykorzystanie danych, a nie tylko czynnika ludzkiego np. pracowników ochrony.

Doświadczenie najemcy i komunikacja

W kwestii kreowania doświadczenia najemców właściciele nieruchomości, a także zarządcy mają do dyspozycji szeroki wachlarz możliwości. Łatwym do wdrożenia rozwiązaniem są aplikacje budynkowe, które pozwalają zarządcom na bieżąco informować pracowników najemców o tym, co się dzieje w budynku. Przykładem takiej aplikacji jest rozwiązanie Spaceflow.

- Zarządzający mogą informować najemców o wielu kwestiach np. przekazywać informacje dotyczące zasad korzystania z budynku, statusu sprzątania powierzchni wspólnych, wprowadzonych środków ostrożności, a także dzielić się dobrymi radami na temat tego, co powinni robić sami użytkownicy, aby zachować bezpieczeństwo w biurze – mówi Lukas Balik, dyrektor generalny i współzałożyciel Spaceflow. - Dzięki aplikacji Spaceflow zarządcy nieruchomości mogą korzystać z istniejących szablonów wiadomości, stworzonych przez zespół Spaceflow, ale mogą również tworzyć własne posty oraz wysyłać specjalne powiadomienia z ważnymi informacjami – dodaje Lukas Balik.

  • 1
  • 2

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.233.215
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!