Kupić czy wynająć, oto jest pytanie!


Kupić czy wynająć? Polscy przedsiębiorcy często zadają sobie to pytanie, myśląc o siedzibie swojej firmy.
Pierwsze rozwiązanie wiąże się z jednorazowym poniesieniem dużego kosztu. Z drugiej strony w dłuższej perspektywie niejednokrotnie okazuje się ono bardziej opłacalne. Eksperci przedstawiają dostępne rozwiązania, dzięki którym zakup i wyposażenie biura staną się dużo łatwiejsze. Jak się okazuje nowoczesna aranżacja przestrzeni pracy może wspierać kulturę organizacyjną oraz cele przedsiębiorstwa, a także bezpośrednio przełożyć się na jakość i efektywność jej użytkowników.
Nabycie nieruchomości przez firmę nie jest w obecnych czasach dużą trudnością. Decydując się na zewnętrze finansowanie w postaci kredytu, przedsiebiorcy mogą dokonać transakcji bez konieczności angażowania środków własnych. Jest to możliwe przy zastosowaniu gwarancji BGK podczas zakupu lokalu o charakterze biurowym. LTV może wynieść do 100 proc. (70 - 80 proc.dostępne w ramach standardowej oferty i 30% uzyskane dzięki gwarancji BGK).

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (79%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.