PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Łużycka Office Park i Łużycka Plus gotowe na powrót pracowników do biur

Łużycka Office Park i Łużycka Plus gotowe na powrót pracowników do biur
Łużycka Office Park
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 29 kwi 2020 08:53

Właściciel kompleksu biurowego Łużycka Office Park i Łużycka Plus informuje o gotowości przyjęcia z powrotem pracowników do budynków i publikuje listę wprowadzonych środków ostrożności.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 29 kwi 2020 08:53

W obliczu pandemii koronawirusa niektóre firmy zdecydowały się na wprowadzenie systemu zmianowego, inne wybrały tymczasową pracę zdalną, z której, wraz ze zmniejszaniem obostrzeń w Polsce, będą stopniowo rezygnować. Niezależnie od drogi obranej przez najemców biurowce muszą być w każdej chwili przygotowane na powrót pracowników do pracy w siedzibach i oddziałach firm.

- Wskutek epidemii i czasowego przejścia firm w tryb pracy zdalnej liczba pracowników w budynkach kompleksu Łużycka Office Park i Łużycka Plus wyraźnie się zmniejszyła. Lada moment będziemy obserwować stopniowy powrót do normalnego trybu pracy. Na rynku biurowym widać już pierwsze ruchy w tym kierunku. Jesteśmy na to gotowi, bo czas powszechnej izolacji i „biurowego spokoju” wykorzystaliśmy, żeby wdrożyć środki ostrożności i odpowiednie procedury. Nasi najemcy mogą więc w każdej chwili i bez obaw rozpocząć migrację z powrotem do biur – mówi Sergiusz Gniadecki, prezes zarządu SGPM Property Management, Asset Managera kompleksu Łużycka Office Park i biurowca Łużycka Plus.

Zastosowane w kompleksie biurowym Łużycka Office Park i biurowcu Łużycka Plus rozwiązania obejmują szeroki zakres procedur i zmian funkcjonalnych w obiektach. Poniżej pełna lista 10 wdrożonych środków bezpieczeństwa:

1. Zwiększony zakres sprzątania powierzchni wspólnych o dezynfekcję elementów powierzchni wspólnych takich jak klamki, przyciski w windzie oraz poręcze.

2. Montaż bezdotykowych dozowników z płynem odkażającym w holach windowych na parterze. 

3.  Umieszczenie plakatów informacyjnych zgodnych z zalecaną procedurą mycia rąk w każdej łazience. 

4. Przygotowanie informacji w windach, co robić w sytuacji pogorszenia stanu zdrowia lub wystąpienia objawów, które budzą wątpliwości. 

5. Przygotowanie procedur działania w przypadku podejrzenia zakażenia COVID-19 przez osobę przebywającą w biurowcu. 

6. Zaopatrzenie pracowników serwisowych w środki ochronne, tj. maseczki i rękawiczki. 

7. Ograniczenie dostępu do budynków biurowych kurierom, osobom roznoszącym przesyłki pocztowe i dostawcom - przesyłki są pozostawiane w recepcjach poszczególnych budynków.

8. Specjalne oznakowanie dotyczące zachowania bezpiecznego odstępu przy recepcjach.     

9. Zalecenie ograniczenie liczby osób poruszających się windą - w windzie może znajdować się tylko jedna osoba. 

10. Możliwość zamówienia przez najemców usługi dezynfekcji wynajmowanej powierzchni biurowej. 


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 100.24.125.162
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!